۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۵۵۹۸۶۵
حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رئیسی:

آینده جهان متعلق به جبهه حق و مستضعفان است

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رئیسی با بیان این‌که تسلیحات غرب ناکارآمدی خود را نشان داده، گفت: آینده جهان متعلق به مستضعفان و جبهه حق است.
حجت الاسلام رئیسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی شب گذشته در مراسم گرامیداشت شهدای مدافعان حرم در رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی، گفت: اتحاد بین برادران افغانی، ایرانی و سوری سبب شد تا غائله داعش جمع شود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: دشمن می‌خواست و نتوانست، اما ما می‌خواستیم و توانستیم و «ما می‌توانیم» را در منطقه به تصویر کشیدیم. هیچ‌کس تصور شکست داعش را نداشت؛ اما به دست توانای فاطمیون، حیدریون و زینبیون از پا درآمدند و این پیروزی به برکت آنان به دست آمد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی تأکید کرد: روزی دشمن نگران حزب‌الله لبنان بود، اما امروز جریانات حزب‌اللهی در جای، جای امت اسلام حضور دارند، امروز جریان مقاومت به‌عنوان یک فرهنگ در میان تمام امت اسلامی جاری است.

وی گفت: پیام اربعین برای محرومان، پیام امیدبخش نجات و برای مستکبران پیام پایان جریان و خط استبدادی و ظلم است؛ اربعین جلوه تشکیل جبهه متحد اسلامی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه خون مطهر شهدای فاطمیون و مدافعان حرم از جامعه جهانی جهل زدایی می‌کند، تأکید کرد: امروز جامعه جهانی با جاهلیت مدرن روبه‌رو است که مجهز به ابزار تبلیغات رسانه‌ای و علم و فناوری شده اما با این‌ وجود همان جاهلیت است./934/د103/ب1

ارسال نظرات