۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۵۵۹۹۷۰
امام جمعه فردوس:

حلقه های صالحین در جامعه باید مسجدمحور باشد

امام جمعه فردوس با بیان اینکه به صورت فصلی حلقه های صالحین در مصلی شهرستان برگزار می شود، گفت: حلقه های صالحین در جامعه باید مسجدمحور باشد تا جوانان و نوجوانان انس بیشتری با مسجد پیدا کنند.
بابایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام محمدرضا بابایی، امام جمعه فردوس ظهر امروز در دیدار استادیاران و سرمربیان حلقه های صالحین بسیج استان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: بیش از 5 هزار متربی صالحین، هشت سرمربی و 60 نفر مربی حلقه های صالحین در شهرستان وجود دارد.

وی با بیان اینکه تعداد سرگروه های حلقه های صالحین شهرستان 500 نفر هستند، گفت: وجود ارتباط شبکه ای میان اعضای مختلف حلقه های صالحین یکی از رمزهای موفقیت حلقه ها بوده است.

امام جمعه فردوس با بیان اینکه نگاه تربیتی در حلقه های صالحین اولویت است، افزود: مهم ترین سرمایه هر جامعه ای نیروی انسانی آن است و کسانی که در حلقه ها هستند در آینده نیز امورات کشور را به دست می گیرند.

حجت الاسلام بابایی تصریح کرد: طرح تعالی برای پایش حلقه های صالحین شهرستان اجرایی شده است و امیدواریم کلاس های توانمندسازی سرگروه های حلقه های صالحین برای بهبود کیفیت برگزار شود.

وی با بیان اینکه به صورت فصلی حلقه های صالحین در مصلی شهرستان برگزار می شود، ادامه داد: حلقه های صالحین در جامعه باید مسجدمحور باشد تا جوانان و نوجوانان انس بیشتری با مسجد پیدا کنند.

حجت الاسلام غلامرضا مرتضایی نیا، امام جمعه زیرکوه نیز در این دیدار خاطرنشان کرد: 10 هزار متربی، هشت سرمربی، 52 مربی و بیش از 400 نفر سرگروه در حلقه های صالحین شهرستان وجود دارند.

امام جمعه زیرکوه اظهار کرد: حلقه های صالحین شهرستان برگزاری اردوهای جهادی، کمک به محرومان و برگزاری جلسات به نام شهدا را سرلوحه کار خود قرار دادند./880/پ203/ب1

ارسال نظرات