۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۶
کد خبر: ۵۶۰۲۲۰
مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی:

خدمت‌گزاری در آستان اهل‌بیت ارزشمند است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با بیان این‌که خدمت‌گزاری در آستان اهل‌بیت (ع) بسیار ارزشمند است، گفت: امیدوارم این خدمت تداوم داشته باشد.
حجت الاسلام و المسلمین احمد زاده 
مدیرکل اوقاف و امورخیریه خراسان رضوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، حجت‌الاسلام‌ محمد احمدزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، ظهر امروز در اختتامیه طرح آرامش بهاری شکرانه خدمت، در مهدیه امام خمینی (ره) گفت: فضیلت خدمت به زائرین حضرت رضا (ع) در روایات متعدد برما مسجل شده است.

وی افزود: در ایام نوروز همه تعطیل بودند و خداوند به ما لطف کرد و توانستیم از زائران پذیرایی کنیم. 304 بقعه در خراسان رضوی داریم که تعداد 104 بقعه در مسیر زائران حضرت رضا (ع) قرار دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در ادامه اظهار کرد: امسال با تلاشی که انجام گرفت، تعداد 2 میلیون و 300 هزار نفر در طرح آرامش بهاری موفق به زیارت حضرت رضا (ع) شدند. 141 روحانی به‌صورت تخصصی در خیمه‌های معرفت حضور پیدا کردند.

وی افزود: 400 هزار نفر در خیمه‌های معرفت و 300 هزار نفر در برنامه ویژه کودکان حضور داشتند. فضای معنوی و بانشاطی برای زائران فراهم شد. در حوزه اسکان حدود 360 هزار نفر در زائرسراهای بقاع متبرکه اقامت یافتند و همه دست‌به‌دست هم دادند تا افتخار نوکری حضرت رضا (ع) را داشته باشیم.

حجت‌الاسلام احمدزاده خاطرنشان کرد: از بقاع متبرکه و نحوه خدمت‌رسانی به‌طور مستمر سرکشی و بازرسی شد که حدود 500 بازرسی از تاریخ 25 اسفند تا 15 فروردین‌ماه انجام شد. مجموعه هلال‌احمر، نیروی انتظامی، راهور ناجا، بهداشت و درمان، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و درنهایت استانداری به ما کمک‌های زیادی کردند./934/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات