۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۵۶۰۲۲۳
مؤسس حوزه علمیه امام حسین:

حمایت از کالای ایرانی سبب رونق اقتصاد و کاهش بیکاری در کشور می شود

مؤسس حوزه علمیه امام حسین(ع) گفت: تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مطرح شده، می تواند سبب رونق اقتصاد در ایران و کاهش رکود اقتصادی و بیکاری در کشور شود.
آیت الله حسینی مازندرانی آیت الله حسینی مازندرانی آیت الله حسینی مازندرانی آیت الله حسینی مازندرانی آیت الله حسینی مازندرانی آیت الله حسینی مازندرانی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله سیدرضا حسینی مازندرانی، مؤسس و مسؤول حوزه علمیه امام حسین(ع) و مفسر قرآن کریم امروز در مراسم معنوی و عرفانی دعای ندبه که به همت هیات چهارده معصوم(ع) در مسجد و حوزه علمیه امام حسین(ع) برگزار شد، گفت: ماه رجب بنابر فرموده پیامبر اسلام، ماه خدا است. ارزش این ماه بسیار بالاست چنان که روایت است کسی که سه روز در این ماه، روزه بگیرد، بهشت بر او واجب می شود، در این ماه اهتمام به عبادت و روزه داشته باشیم.

وی افزود: مناسبت های دینی بسیاری در ماه رجب واقع شده که ولادت امام علی(ع)، مبعث رسول اکرم(ص)، شهادت امام هادی(ع) و امام موسی بن جعفر(ع) از جمله آنها است.

مؤسس و مسؤول حوزه علمیه امام حسین(ع) ابراز داشت: روایت شده فردی در اواخر ماه رجب خدمت امام صادق(ع) رسید. امام به او فرمودند آیا در این ماه، روزه گرفته ای؟ گفت: خیر. امام جعفر صادق(ع) فرمودند اگر تا به حال در این ماه روزه نگرفته ای، چند روز آخر ماه رجب را روزه بگیر که ثواب بسیار دارد که فقط خداوند می تواند میزان ثواب آن را حساب کند.

وی با بیان اینکه صدها هزار نفر برای استقرار جمهوری اسلامی در ایران، شهید و جانباز شده اند گفت: متاسفانه با وجود چنین رشادت هایی امروزه شاهد افزایش فساد اخلاقی و مالی در کشور هستیم. همه ما باید در قیامت، پاسخگوی بی توجهی خود نسبت به مفاسد و امر به معروف و نهی از منکر نکردن باشیم.

آیت الله حسینی مازندرانی ابراز داشت: بنده از اوائل انقلاب اسلامی ایران تاکنون، خدمات بسیاری در راستای مقابله با مفاسد اخلاقی و افزایش منکرات در جامعه داشته ام و امیدوارم این اقدامات مورد رضایت خداوند متعال باشد؛ با این وجود تاسف می خورم که امروزه شاهد افزایش بدحجابی، فساد مالی و تبعیض در جامعه، حتی در شهرهای مذهبی مانند "شهر ری" هستم. این وضعیت، زیبنده نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست.

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر جزء فروعات دین است و انجام آن بر همه واجب است؛ اگر همه ما امر به معروف و نهی از منکر کنیم، فساد از جامعه برچیده می شود و اخلاق کریمه و محاسن اخلاقی در کشور گسترش می یابد.

مؤسس و مسؤول حوزه علمیه امام حسین(ع) در ادامه با بیان اینکه شاهزاده وهابی سعودی که رژیم صهیونیستی را به رسمیت شناخته است، انسانی بی تقوی و وابسته به استکبار است، گفت: مقام معظم رهبری در جواب حکیمانه شان به نامه اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس، مجددا حمایت جمهوری اسلامی ایران از آرمان فلسطین را اثبات کرد. مطمئنا اقدامات شاهزاده های خبیث سعودی، خللی در استحکام جریان مقاومت و مبارزه با اسرائیل ایجاد نمی کند.

آیت الله حسینی مازندرانی ابراز داشت: تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مطرح شده، می تواند موجب رونق اقتصاد در ایران و کاهش رکود اقتصادی و بیکاری در کشور شود.

شایان ذکر است: هر هفته چندین جلسه دینی، اخلاقی و فرهنگی با حضور علما، فضلا و سایر گروه های مردم در مسجد و حوزه علمیه امام حسین(ع) برگزار می شود. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره برنامه های آن می توانند با شماره 09121125170 تماس بگیرند./969/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات