۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۵۶۰۲۸۲
امام جمعه نهبندان:

اهتمام به تعلیم و تربیت افراد از آموزه های دینی است

امام جمعه نهبندان با بیان اینکه مدارس وظیفه آموزش و سواد افراد را بر عهده دارند، گفت: اهتمام به تعلیم و تربیت افراد از آموزه های دینی، قرآنی، روایات اسلامی است.
خزاعی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام عباسعلی خزاعی، امام جمعه نهبندان ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جشنواره خیرین مدرسه ساز استان در اوایل اردیبهشت ماه سال جاری در استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه خیران باید مدرسه سازی را در اولویت فعالیت های خود قرار دهند، گفت: عمده مدارس شهرستان نهبندان توسط خیران احداث شده است.

امام جمعه نهبندان افزود: خداوند متعال به خیران این توفیق را داده که در زمینه مدرسه سازی نیز فعالیت کنند و این اقدامات آن‌ها برای همیشه ماندگار است.

حجت الاسلام خزاعی تصریح کرد: تربیت نسل ها در مدارس انجام می شود و استعداد و شکوفایی افراد در گروی نسل تاثیرگذار است لذا تاکید بر مدرسه سازی در آینده و سرنوشت افراد تاثیر فراوانی دارد.

وی ادامه داد: اقدامات خیران و ساخت مدرسه سازی صدقه جاریه محسوب می شود، بزرگان دینی در  طول تاریخ ساخت مدرسه را از ساخت مسجد بیشتر در اولویت می دانستند.

امام جمعه نهبندان با بیان اینکه مدارس وظیفه آموزش و سواد افراد را بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: اهتمام به تعلیم و تربیت افراد از آموزه های دینی، قرآنی، روایات اسلامی است.

حجت الاسلام خزاعی با بیان اینکه ائمه اطهار(ع) بر تعلیم و تربیت انسان ها تاکید کردند، اظهار کرد: نخستین پیامی که از سوی جبرئیل بر پیامبر اسلام(ص) نازل شد، پیام خواندن بود./880/پ204/ب1

ارسال نظرات