۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴
کد خبر: ۵۶۰۴۱۴

حضور ۱۶۳ هزار زائر نوروزی در امامزادگان و بقاع متبرکه آذربایجان غربی

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: براساس آمار سامانه جامع موقوفات، امسال ۱۶۳ هزار زائر نوروزی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان حضور یافتند.
حجت الاسلام میرزایی، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف آذربایجان غربی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت‌الاسلام داود میرزایی امروز در جلسه شورای معاونان اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با اشاره به اجرای هماهنگ تر و منسجم تر طرح نوروزی آرامش بهاری در امامزادگان و بقاع متبرکه استان اظهار کرد: براساس آمار سامانه جامع موقوفات، امسال 163 هزار زائر نوروزی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان حضور یافتند.

وی ادامه داد: امامزاده سید بهلول(ع) و بقعه میرهادی خوی و نیز امامزادگان غریب حسن(ع)، محمد و ابراهیم(ع) ارومیه پذیرای بیشترین زائران نوروزی در قالب طرح آرامش بهاری بودند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه آذربایجان‌ غربی با بیان اینکه امسال بیشترین اسکان زائران را در تکیه حضرت ابوالفضل(ع) چایپاره داشتیم، خاطرنشان کرد: در ایام نوروز برای دو هزار و ۵۰۰ نفر در قالب ۴۰۰ خانوار اسکان داده شد.

حجت الاسلام میرزایی از تلاش شبانه روزی ۶۰ نفر از همکاران استان و ۱۰۰ نفر از خادمان افتخاری و ثابت و هیئت امنای که در اجرای طرح نوروزی آرامش فعالیت داشتند، قدردانی کرد و گفت: نزدیک به ۴۵ مبلغ اعزامی با حضور در بقاع متبرکه مجری طرح در خصوص برپایی نماز جماعت، غرفه عفاف و حجاب، پاسخگویی به مسائل شرعی و غرفه کودک و نوجوان فعالیت داشتند./936/پ203/ب1

 

ارسال نظرات