۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۵۶۰۵۶۹
در نشست خبری؛

فعالیت های ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان در سال ۹۷ تشریح شد

مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان با اشاره به اینکه برای تحقق شعار سال در تکمیل پروژه های در دست اقدام بازسازی عتبات مقدسه از مصالح و کالاهای ساخت داخل استفاده خواهیم کرد، به شرح پروژه های ستاد در سال جاری پرداخت.
حجت الاسلام سیدمحمود موسوی، مسؤول ستادبازسازی عتبات عالیات خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سیدمحمود موسوی، مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان، پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه هفتگی معاونین این ستاد در سال جدید که در سالن اجتماعات ستاد برگزار شد، با بیان اهمیت بهره برداری از فضایل ماه مبارک رجب و آرزوی سعادت و خوشبختی برای مردم و محبان اهل بیت(ع) اظهار داشت: سال گذشته با حمایت های خالصانه دوستداران اهل بیت(ع)، ستاد عتبات عالیات خوزستان توانست اقدامات قابل توجهی را در زمینه عمران و آبادانی عتبات مقدسه و تسهیل زیارت زائران حرم های مطهر انجام دهد.

مسؤول ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان خطاب به معاونان ستادهای شهرستان های استان ابراز داشت: در سال جدید ضمن محور قرار دادن شعار سال، باید با همت و تلاش مضاعف خدمت به عتبات مقدسه را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

این مقام مسؤول ادامه داد: برای عملی شدن شعار سال، در تکمیل پروژه های دست اقدام بازسازی عتبات مقدسه از مصالح و کالاهای ساخت داخل استفاده کنیم.

حجت الاسلام موسوی در رابطه با پروژه های دست اقدام در سال جاری گفت: ساخت مضیف و مهمانسرای حرم حضرت زینب(س)،  مشارکت در ساخت صحن حضرت زینب(س) در کربلای معلی، مشارکت در ساخت هزار مترمربع ازصحن حضرت زهراء(س) در حرم علوی، ساخت کمدهای امانتداری حرم امامین عسکریین(ع)، ساخت قاطع های اطراف ضریح های حرم امام حسین(ع) و ابالفضل العباس(ع) و امامین عسکریین(ع) بر عهده استان خوزستان است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا پروژه های مذکور همچون گذشته با همت مردم ولایتمدار و محب اهل بیت(ع) به سرانجام برسند./9456/پ204/ب1

ارسال نظرات