۲۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۵۶۱۱۰۵
آیت الله طبرسی:

پاسخ جمهوری اسلامی ایران به هرگونه تعرضی، پشیمان کننده خواهد بود

نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید بر این که پاسخ جمهوری اسلامی ایران به هرگونه تعرضی پشیمان کننده خواهد بود، گفت: قدرت نظامی و دفاعی ایران اسلامی اجازه هیچ گونه پاسخگویی به دشمنان نخواهد داد.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در نماز عبادی سیاسی جمعه مرکز استان با اشاره به در پیش بودن بعثت نبی مکرم اسلام، گفت: بعثت بنی مکرم اسلام سرآغاز کرامت و ارزش های انسانی است.

وی با بیان این که دنیای پر آشوب امروز بیش از هر زمان دیگری تشنه معارف ناب نبوی است، افزود: پیامبر گرامی اسلام جهل و نادانی را از جامعه آن دوران کنار زد و هویت انسانی را به جامعه بازگرداند.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که بعثت پیامبر گرامی اسلام شرک، بی عدالتی و جهل را از جامعه از بین برد، خاطرنشان کرد: نبی مکرم اسلام توحید، معنویت، عدالت و کرامت را برای جامعه اسلامی به ارمغان آوردند.

نماینده ولی فقیه در مازندران، سیره نبوی را بهترین الگو برای تحقق وحدت و همبستگی امت اسلامی دانست و تصریح کرد: مسلمانان باید با کنار گذاشتن اختلاف نظرها تنها به فکر وحدت داخلی باشند.

امام جمعه ساری با بیان این که اختلاف و تفرقه هیچ سودی برای امت اسلامی نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: اختلاف در جامعه اسلامی هدف استکبار جهانی است که مسلمانان باید هوشیار باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که دنیای استکبار به بهانه های واهی همواره به دنبال فشار به امت اسلامی است، تصریح کرد: امروز به روشنی می بینیم که منطقه خاورمیانه و کشورهای اسلامی منطقه در سایه سیاست های غرب به ویرانه تبدیل شده اند.

وی با بیان این که گروهی آدم کش حتی به کودکان نیز رحم نمی کنند امروز در منطقه خاورمیانه جولان می دهند، افزود: این گروه ها تنها به فکر منافع نامشروع خود در منطقه هستند و برای انسان‌ها هیچ ارزشی قائل نیستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که این افراد در حالی دم از آزادی و عدالت می زنند که بزرگترین جنایت های تاریخی را مرتکب شده اند، خاطرنشان کرد: جنایت هایی که در سال های اخیر در کشورهای خاورمیانه اتفاق افتاده در تاریخ ثبت خواهد شد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که آمریکا از ابتدای تأسیس تا به امروز 241 جنگ را آغاز کرده است، افزود: متأسفانه برخی دیگر از کشورها نیز فریب این کشور را خورده اند و متحد آمریکایی ها شده اند.

امام جمعه ساری با اشاره به این که آل سعود جنایت کار همه منابع خود را برای نابودی سوریه در اختیار آمریکایی ها قرار داده است، تصریح کرد: این همه جنب و جوش و تلاش آمریکایی ها در منطقه برای بقای رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی بر ضرورت وحدت و همبستگی امت اسلامی برای مقابله با جنایت های دشمنان در منطقه تأکید کرد و گفت: اگر مسلمانان با هم یکپارچه شوند با این امکاناتی که در دسترس دارند می‌توانند موفق عمل کنند.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود به روز ارتش اشاره کرد و با بیان این که ارتش جمهوری اسلامی ایران مایه اقتدار و عزت نظام اسلامی است، افزود: ارتش کشورمان هم آرایش نظامی و هم بینش الهی و توحیدی دارد.

آیت الله طبرسی با بیان این که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و اقتدار قرار دارند و از هیچ قدرتی هراس ندارند، خاطرنشان کرد: آمریکا جرأت حمله به ایران اسلامی را ندارد چون به خوبی از قدرت نظامی کشورمان با خبر است.

وی با تأکید براین که آمریکایی ها خیلی کوچک تر از آن هستند که بخواهند به کشورمان حمله کنند، افزود: مقامات آمریکایی می خواهند با برخی حملات منطقه ای افکار عمومی را منحرف کنند.

امام جمعه ساری با تأکید براین که جمهوری اسلامی ایران در آمادگی کامل قرار دارد و داشته بسیاری برای دفاع از کشور در اختیار دارد، تصریح کرد: قوای مسلح جمهوری اسلامی ایران هر لحظه آماده دفاع از کشور در برابر تهاجمات احتمالی دشمنان هستند.

وی با تأکید براین که پاسخ جمهوری اسلامی ایران به هر گونه تعرضی پشیمان کننده خواهد بود، بیان داشت: قدرت نظامی و دفاعی ایران اسلامی اجازه هیچ گونه پاسخگویی به دشمنان نخواهد داد.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از سخنان خود به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و گفت: برای رونق اقتصادی و افزایش تولید و اشتغال باید از کالای ایرانی حمایت کنیم.

وی بر ضرورت برخورد قاطع و قانونی با قاچاق کالا در کشور تأکید کرد و افزود: تا زمانی که روند قاچاق کالا در کشورمان وجود داشته باشد از رونق اقتصادی خبری نخواهد بود./۹۵۰/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات