۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۵۶۱۶۱۱
معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران لرستان خبر داد؛

برگزاری کارگاه آموزشی طرح مقالات پژوهشی ویژه طلاب لرستانی

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران لرستان از برگزاری کارگاه آموزشی طرح مقالات پژوهشی ویژه طلاب لرستانی خبر داد و گفت: این دوره آموزشی با هدف ارتقای فعالیت پژوهشی طلاب برگزار می شود.
پژوهش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، زهرا صالحی، معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران لرستان، ظهر امروز در حاشیه برگزاری کارگاه آموزشی طرح مقالات پژوهشی در جمع خبرنگاران گفت: کارگاه اموزشی طرح مقالات پژوهشی ویژه طلاب مرکز تخصصی زینبیه خرم آباد در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه پژوهش یک اصل اساسی در پویایی علوم دینی است، افزود: پژوهش در حوزه های علمیه باید با پویایی و انجام تحقیقات کاربردی همراه باشد.

صالحی با اشاره به نقش حوزه در عرصه تبلیغ اظهار داشت: خروجی حوزه باید منجر به فعالیت های تحقیقاتی و علمی باشد و طلاب با تکیه بر تحقیق و پژوهش بتوانند سطح علمی خود را افزایش دهند.

وی با بیان اینکه طلاب باید بتوانند با ارائه مقالات علمی و کاربردی رسالت خود را در حوزه پژوهش های دینی انجام دهند، برگزاری کارگاه های آموزشی پژوهش فرصتی برای ارتقای سطح علمی و توانایی طلاب در عرصه پژوهش است.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران لرستان با اشاره به برگزاری کارگاه طرح مقالات پژوهشی ویژه طلاب مرکز تخصصی زینبیه خرم آباد اظهار داشت: در این کارگاه طلاب با شیوه نوشتن طرح اجمالی و طرح تفصیلی مقالات آشنا می شوند.

وی خاطرنشان کرد: کارگاه طرح مقالات پژوهشی با محوریت شیوه های بیان مسأله، پیشینه، سؤالات، فرضیه ها و ساختار نوشتن مقاله برگزار می شود و طلاب شیوه های تحقیق و پژوهش را به روش های علمی زیر نظر اساتید پژوهش حوزه فرا می گیرند.

صالحی یادآور شد: کارگاه های علمی پژوهشی در مدارس علمیه و با هدف ارتقای دانش پژوهشی طلاب جهت ارائه مقالات علمی کاربردی در طول سال برگزار می شود./9451//۲۰۳/خ

 

ارسال نظرات