۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴
کد خبر: ۵۶۱۷۹۷
حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی:

صداوسیما جایگاه اصلی خراسان شمالی را در کشور معرفی کند

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: صداوسیما در بالندگی و توسعه استان نقش بسزایی دارد و می‌تواند جایگاه اصلی این استان را به همگان نشان دهد.
حجت الاسلام یعقوبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار مدیرکل صداوسیمای استان، اظهار کرد: یکی از خواسته‌های مقام معظم رهبری در سفر با برکتشان به استان این بود که خراسان شمالی جزء ۱۰ استان برتر کشور شود؛ ازاین‌رو صداوسیما باید تلاش کنند تا استان خراسان شمالی جزء ده استان برتر کشور شود.

وی با بیان اینکه صداوسیما دانشگاهی است که همه آحاد مردم به‌نوعی دانشجوی این دانشگاه هستند، افزود: صداوسیما نوعی دانشگاه مدارباز است که نیازی به امتحان ورودی ندارد و همه اقشار از آن استفاده می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی تصریح کرد: تنوع دانشجویان، تنوع برنامه را می‌طلبد و باید صداوسیما در این زمینه برنامه‌ریزی داشته باشد؛ زیرا ساخت و نمایش برنامه‌های متنوع و درخور شأن همه اقشار از سوی صداوسیما یک امر ضروری است.

رییس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی گفت: صداوسیما باید در نظر بگیرد که همه مخاطبانش در یک سطح نیستند و باید برای همه سطوح برنامه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: استان خراسان شمالی گنجینه معرفت‌ها، اقوام و قومیت‌ها و مذاهب مختلف است و کار در صداوسیما استان خراسان شمالی می‌تواند بسیار متنوع باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با تأکید بر اینکه باید صداوسیما برای معرفی چهره‌های استان تلاش بیشتری داشته باشد، اضافه کرد: صداوسیمای استان سعی کند جزء اولین‌های کشور باشد؛ ازاین‌رو باید سرعت در کارها، سبقت گرفتن از دیگران و الگو شدن سرلوحه کار صداوسیمای استان باشد.

وی ادامه داد: با توجه به ۲۴ ساعته شدن برنامه‌های صداوسیمای استان خراسان شمالی، این انتظار وجود دارد که صداوسیمای استان در تولید برنامه‌های فاخر و متنوع همت بیشتری داشته باشد.

به گفته وی صداوسیما در بالندگی و توسعه استان نقش بسزایی دارد و می‌تواند جایگاه اصلی این استان را به همگان نشان دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با تأکید بر اینکه تولید برنامه‌های جدید و لذت‌بخش یکی از برنامه‌هایی است که صداوسیما باید مدنظر داشته باشد، خطاب به مدیران این نهاد گفت: سعی کنید قالب‌ها را عوض و برای تولید برنامه‌های جذاب برنامه‌ریزی کنید.

وی تصریح کرد: قالب‌های زیبا را پیدا کنید و معارف دین را در آن قرار دهید تا مردم با استفاده از آن برنامه‌ها به تعالی دینی برسند./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات