۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۸
کد خبر: ۵۶۱۹۸۰
امام جمعه خرم آباد:

محرومیت زدایی در کشور نیازمند بهره مندی از توانایی خیران است

امام جمعه خرم آباد بر ضرورت محرومیت زدایی در کشور تأکید کرد و گفت: در کنار نهادهایی همچون بنیاد مسکن از ظرفیت خیران باید برای محرومیت زدایی در کشور بهره مند شد.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، عصر امروز در مراسم افتتاح مجتمع مسکونی 72 واحدی مهر توانا با تأکید بر ضرورت هدایت خیران به سمت محرومیت زدایی افزود: امام خمینی(ره) با تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و افتتاح حساب 100 خیران را به سمت ساخت مسکن محرومان هدایت کردند.

نماینده ولی فقیه در لرستان یادآور شد: امام خمینی(ره) با تدبیر و دوراندیشی نهادهایی را برای فعالیت در راستای اهداف انقلاب اسلامی ایران تأسیس کرد و بنیاد مسکن یکی از این نهادها است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تأکید بر ضرورت اشرافی گری و تجمل گرایی خاطرنشان کرد: اشرافی گری و تجمل گرایی دو آسیب مهم و بزرگ در جامعه هستند.

وی با تأکید بر اینکه مسؤولان باید از تجمل گرایی و اشرافی گری دوری نمایند و الگوی مردم باشند، ادامه داد: اشرافی گری و تجمل گرایی سدی برای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

امام جمعه خرم آباد بر ضرورت محرومیتن زدایی تأکید کرد و اظهار داشت: دولت به تنهایی نمی تواند در این زمینه ایفای نقش کند و می طلبد از همت و توانایی خیران در عرصه محرومیت زدایی کمک گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی ادامه داد: ساخت مسکن برای محرومان و مستضعفان کشور نیازمند همت و حضور خیران است، خیرین مسکن ساز ظرفیتی مناسب در عرصه محرومیت زدایی هستند که باید از توانایی آنان بهره مند شد./9451/پ203/ب1

ارسال نظرات