۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۵۶۲۲۱۸

تشکیل کمیته ویژه ترور نخبگان اسلامی در موساد

تحلیلگر مسائل بین الملل با اشاره به ترور نخبگان اسلامی از سوی رژیم صهیونیستی گفت: کمیته ای در موساد وجود دارد که نخبگان جهان عرب و اسلام را تعقیب و ترور می کند.
هانی زاده

حسن هانی زاده، تحلیلگر مسائل بین الملل، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، خاطرنشان کرد: ترور نخبگان اسلامی یکی از سیاست های درازمدت رژیم صهیونیستی در طول چند دهه گذشته است که نخست در حوزه عربی و سپس در حوزه اسلامی صورت گرفت.

 تحلیلگرمسائل بین الملل با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با مشاهده نخبگان اسلامی در سطح نظامی، هسته ای، تکنولوژی و فرهنگی به ترورشان می پردازد، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی چنین نخبگانی را تهدیدی برای امنیت خود تلقی می کند؛ از این رو آنها را در هر نقطه از جهان ترور می کند.

معاون سیاسی شبکه جهانی الاهواز بیان داشت: کمیته ای در موساد وجود دارد که نخبگان جهان عرب و اسلام را تعقیب و ترور می کند چنان که ترور نادی علی، کاریکاتوریست مشهور فلسطینی، خلیل الوزیر نخبه نظامی فلسطینی، فادی البطش، متخصص در ساخت پهباد و چند تن از دانشمندان هسته ای کشورمان شاهدی بر این مدعا است.

هانی زاده ترور نخبگان اسلامی را جزئی از سیاست های رژیم غاصب صهیونیستی برشمرد و اضافه کرد: رژیم صهیونیستی سیاست ترور را در پیش گرفته است و جامعه جهانی نیز در برابر چنین جنایاتی سکوت اختیار کرده و واکنشی نشان نمی دهد.

وی سکوت در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی را مغایر با موازین جامعه بین الملل بیان کرد و گفت: این سکوت سبب می شود تا رژیم غاصب صهیونیستی هر جا اراده کند نخبگان مخالف سیاست هایش را ترور کند.

تحلیلگر مسائل بین الملل در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با تظاهرات در فلسطین با عنوان «بازگشت» ابراز داشت: این تظاهرات 4 هفته ادامه داشته و رسانه های غربی و عربی در قبال آن سکوت اختیار کرده و بی تفاوت از آن عبور می کنند و حتی جامعه جهانی و شورای امنیت سازمان ملل در برابر کشتارهای صورت گرفته سکوت کرده اند.

معاون سیاسی شبکه جهانی الاهواز با بیان اینکه تظاهرات بازگشت گسترده تر خواهد شد، یادآور شد: دامنه تظاهرات از غزه فراتر خواهد رفت و کیفیت و کمیت آن می تواند ابعاد بسیار خطرناک برای رژیم صهیونیستی تلقی شود./9456/ب۲۰۲/ف

ارسال نظرات