۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷
کد خبر: ۵۶۲۸۰۸
معاون پزوهش حوزه علمیه لرستان خبر داد؛

ارسال ۴۰ اثر پژوهشی به دبیرخانه کمیته همکاری حوزه و آموزش و پرورش

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان با اشاره به اعلام نخستین فراخوان مقاله نویسی گفت: ۴۰ اثر پژوهشی به دبیرخانه کمیته همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش استان ارسال شده است.
پژوهش

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام کامران پنام،ظهر امروز در جمع خبرنگاران به کمیته همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش استان لرستان اشاره کرد و گفت: نخستین فراخوان مقاله نویسی اعلام شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون 40 مقاله به کمیته دبیرخانه اعلام شده است، افزود: این مقالات دریافتی از حوزه و آموزش و پرورش در حال ارزیابی است.

حجت الاسلام پنام محورهای این دوره از مسابقه مقاله نویسی را راهکارهای اثرگذاری حضور روحانیون در مدارس، شیوه های مؤثر یادگیری آموزه های دینی در مدارس و تأثیر رفتار معلم بر بهداشت روانی دانش آموزان عنوان کرد.

وی نقش کمبود محبت در روابط غیراخلاقی دانش آموزان، انتقال آموزه های دینی از طریق سبک تربیتی دانش آموزان و راهکارهای مناسب جهت استفاده دانش آموزان از فضای مجازی را از دیگر محورهای این دوره از مسابقات مقاله نویسی عنوان کرد.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان تأکید کرد: مقالات ارسالی باید حداکثر در 22 صفحه با رعایت اصول نگارش مقالات پژوهشی باشد.

حجت الاسلام پنام خاطرنشان کرد: در پایان به کلیه شرکت کنندگان لوح تقدیر و به سه نفر از صاحبان آثار برتر پژوهشی در هر بخش لوح تقدیر و هدایایی ارزشمند اهدا می شود./9451//۲۰۳/خ

ارسال نظرات