۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۳
کد خبر: ۵۶۲۸۴۱
مدیر مدرسه علمیه برادران الشتر:

ظرفیت پذیرش مدرسه علمیه رضوی الشتر ۲۰ نفر اعلام شد

مدیر مدرسه علمیه رضوی الشتر گفت: با توجه به وجود امکانات رفاهی، فیزیکی و آموزشی امسال از بین داوطلبان ورود به حوزه ۳۰ نفر در مدرسه علمیه برادران الشتر پذیرش می شود.
طلبه

حجت الاسلام مسعود بابایی، مدیر مدرسه علمیه رضوی الشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: این مدرسه علمیه از سال 90 فعالیت خود را در حوزه دین و تربیت طلاب آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون 40 طلبه در مدرسه علمیه رضوی الشتر در حال تحصیل است، افزود: به علت نبود فضای کافی و استیجاری بودن مکان مدرسه علمیه ظرفیت پذیرش هر سال نسبت به مدارس دیگر کمتر است.

حجت الاسلام بابایی عنوان داشت: ساختمان جدید این مدرسه در حال ساخت است و با پیشرفت فیزیکی خوبی روند کار پروژه عمرانی مدرسه علمیه رضوی الشتر پیش می رود.

وی ابراز امیدواری کرد که در سال های آینده با فراهم شدن امکانات فیزیکی و آموزشی شاهد پذیرش طلاب بیشتر بوده و از بین علاقه مندان ورود به حوزه در شهرستان الشتر جذب حداکثری را داشته باشیم.

مدیر مدرسه علمیه رضوی الشتر ظرفیت پذیرش در سال جدید را 20 نفر اعلام کرد و پس از اعلام نتایج پذیرفته شدگان در آزمون کتبی، بر اساس ظرفیت پذیرش این مدرسه پذیرفته شدگان به مدرسه علمیه رضوی معرفی می شوند.

وی ادامه داد: برای پذیرش طلاب جدیدالورود و فراهم ساختن امکانات رفاهی و آموزشی برای این افراد، از بین طلاب افرادی که بومی شهرستان های دیگر استان لرستان هستند، به دیگر مدارس علمیه منتقل می شوند.

حجت الاسلام بابایی خاطرنشان کرد: دوره مصاحبه و تحقیقات میدانی نیز برگزار می شود و از بین داوطلبان، پذیرفته شدگان در  دوره اختبار و تثبیت شرکت خواهند کرد.

وی داشتن انگیزه، هدف، استعداد و علاقه را رمز موفقیت طلاب خواند و گفت: در دوره اختبار و تثبیت بخشی از علاقه، استعداد و توانایی طلاب جدیدالورود شکوفا می شود./9451//۳۰۳/خ

 

ارسال نظرات