۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۹
کد خبر: ۵۶۲۹۶۰
مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه لرستان:

حمایت از تولیدات داخلی به عنوان یک فرهنگ نهادینه شود

مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه لرستان بر ضرورت نهادینه سازی فرهنگ حمایت از تولیدات داخلی تأکید کرد و گفت: در این راستا باید تولیدکننده در کیفیت، بسته بندی و تولید محصول دقت بیشتری داشته باشد و سلیقه مردم رافراموش نکند.
حجت الاسلام حسینی دانشگاه لرستان

حجت الاسلام اسماعیل حسینی، مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب شعارهای سال را با مطالعه، تعقل و در راستای تحقق اهدافی انجام می دهند.

وی با بیان اینکه نام گذاری سال همراه با آثار و برکاتی است، افزود: امسال دهمین سالی است که رهبری جهت گیری شعار سال را اقتصادی انتخاب می کنند.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه امسال در نام گذاری سال رهبر معظم انقلاب شعاری ریزتر و دقیق تر اعلام کردند و از کلی گویی به دور است، گفت: این مهم برای این است که بهانه ای برای تحقق آن باقی نماند و شاهد هستیم که از ابتدای سال آثار شعار سال نمایان است.

وی با بیان اینکه کالای ایرانی باید قابل رقابت با کالای خارجی باشد، خاطرنشان کرد: در بازار امروز بسیاری از کالاهای برقی و مصالح ساختمانی وجود دارد که با کالای خارجی رقابت می کنند.

مسؤول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه لرستان با اشاره به اینکه هر سال دولت و دولتمردان مخاطب شعار سل بودند و امسال مردم مخاطب هستند، عنوان داشت: احساس می شود در سال های پیش دولت و دولتمردان آنگونه که باید اقداماتی برای تحقق شعار سال و رفع مشکلات کشور انجام ندادند.

وی در ادامه یادآور شد: امسال مردم مخاطب شعار سال هستند تا به کالای ایرانی روی بیاورند و حمایت از تولیدات داخلی به عنوان یک فرهنگ و ارزش بین مردم نهادینه شود.

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت: برای گرایش مردم به سمت کالای ایرانی تولیدکنندگان با ارتقی کیفیت محصولات باید خدمات پس از فروش را نیز فراهم سازند.

وی با بیان اینکه وقتی می گوییم ملت مخاطب شعار سال هستند، منظور مصرف کننده و تولیدکننده است، گفت: قشر خاصی از مردم در پی برند محصولات هستند، اگر در کیفیت و توزیع کالا دقت شود فرهنگ مصرف کالای ایرانی بین قالب مردم نهادینه می شود./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات