۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۵۶۳۰۴۷
ولایتی:

اساتید بسیجی نقش موثری در انتقال مفاهیم انقلابی بر عهده دارند

رییس هیأت امنای دانشگاه آزاد تأکید کرد: اساتید بسیجی در دانشگاه ها نقش بسیار مهم و ارزشمندی را در انتقال مفاهیم ارزشمند انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر عهده دارند و باید از این ظرفیت استفاده درست و دقیق صورت پذیرد.
علی اکبر ولایتی

به گزارش خبرگزاری رسا، علی اکبر ولایتی در دیدار با مسؤول و اعضای بسیج اساتید و دفتر هماهنگی کانون های دانشگاه آزاد اسلامی  با اشاره به اهمیت این مجموعه در استفاده از ظرفیت اساتید بسیجی در دانشگاه گفت: اساتید بسیجی در دانشگاه ها نقش بسیار مهم و ارزشمندی را در انتقال مفاهیم ارزشمند انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر عهده دارند و باید از این ظرفیت استفاده درست و دقیق صورت پذیرد و دانشگاه آزاد با توجه به فراگیری و گسترشی که در زمینه آموزش عالی دارد در این خصوص می تواند بسیار تاثیر گذار عمل نماید.

در این جلسه که دکتر فاضل مشاور و رِییس دفتر هیأت امناء و موسس دانشگاه ازاد اسلامی نیز حضور داشت ، ولایتی تصریح کرد: انتظار از اساتید بسیجی تقویت بنیه علمی، معرفتی ، تربیتی و اخلاقی است و بی  تردید تقویت خط انقلاب در دانشگاه ها توسط اساتید بسیجی و فعال قابل تحقق است.

رییس هیئت امناء و موسس دانشگاه آزاد اسلامی  به اهمیت دانشجویان و نقش آنان در سازندگی کشور اشاره و تصریح کرد: دانشجویان در بعد از انقلاب دارای نقش بسیار مهمی در کنار اساتید برای توسعه و پیشرفت کشور داشته و دارند . باید برنامه ریزی های لازم به منظور تربیت دانشجویان توانمند در همه زمینه ها در تراز انقلاب اسلامی صورت پذیرد که در این میان تلاش و توجه اساتید بسیجی بسیار مهم و قابل توجه است.

در ابتدای این برنامه، دکتر هاشمی مسئول بسیج اساتید و دفتر هماهنگی کانون های دانشگاه آزاد اسلامی  نیز ضمن  تقدیر از مواضع انقلابی و ارزشمند دکتر ولایتی به ارائه گزارشی از فعالیت ها و برنامه های بسیج اساتید پرداخت و در ادامه نیز اعضاء شورای بسیج اساتید نقطه نظرات و دیدگاه های خود را بیان کردند./۸۱۶/د۱۰۳/ق

ارسال نظرات