۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۵۶۳۰۵۷
مدیر حوزه علمیه همدان:

جلوی ورود فرهنگ بیگانه به کشور گرفته شود

آیت الله موسوی اصفهانی گفت: مسؤولان باید برای جشنواره ۲۰۱۸ برنامه داشته باشند و نگذارند که این جشنواره سبب از بین رفتن خطوط قرمز در شهر و استان شود.
آیت الله موسوی اصفهانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه همدان ظهر امروز در همایش مبلغان، گفت: همایش مبلغان و این گونه مجالس رسم علما بوده و همیشه علما قبل از فصل های تبلیغی با مبلغان جلسه ای برگزار و با آنها به صحبت می نشستند.

وی در ادامه افزود: تمامی پیامبران الهی در راه ابلاغ رسالت های الهی سختی های فراوانی کشیده اند و در این راه با مستکبران به مبارزه می پرداختند، آری استکبار ستیزی راه انبیای الهی است و مبلغان که در این راه قدم گذاشته اند باید مبارزه با استکبار را در رأس امور خود قرار دهند.

آیت الله موسوی اصفهانی با اشاره به اهمیت تهذیب نفس برای مبلغان خاطرنشان کرد: مبلغی می تواند در ایام تبلیغی همچون ماه رمضان مردم را به خوبی هدایت کند که خودساختگی را از قبل در خود آغاز کرده باشد.

وی در ادامه با شاره به فعالیت های علما به ویژه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب در راه به ثمر نشستن انقلاب ابراز داشت: امام خمینی(ره) و همه علمای انقلابی آن زمان زحمات فراوانی را در راه به ثمر نشستن انقلاب و اسلام کشیده اند.

مدیر حوزه علمیه  همدان گفت: ما انقلاب کردیم تا مبانی الهی و اسلامی را در جامعه ترویج کنیم، حوزه های علمیه پاسدار مبانی الهی و خون شهدایی هستند که در این راه شهید شده اند.

وی در ادامه با اشاره به سند 2030 ابراز کرد: متاسفانه عده ای از مسؤولان رده بالا به دنبال اجرایی کردن سند 2030 در کشور بودند و می خواستند با این کار فرهنگ غربی را در جامعه ترویج دهند.

آیت الله موسوی اصفهانی با اشاره به جشنواره 2018 در همدان خاطرنشان کرد: من از مسؤولان همدان گلایه مندم که چرا درباره جشنواره 2018 که سبب ورود فرهنگ غرب به کشور می شود با حوزه علمیه مشورت نکرده اند.

وی در پایان به مسؤولان همدان توصیه کرد: مسؤولان باید برای جشنواره 2018 برنامه داشته باشند و نگذارند که این جشنواره سبب از بین رفتن خطوط قرمز در شهر و استان شود./979/پ203/ب1

ارسال نظرات