۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۱
کد خبر: ۵۶۳۲۸۶
امام جمعه شهرستان بهار:

دام جدید دشمن سست کردن مردم نسبت به آرمان های انقلاب است

حجت الاسلام حاتمی نیا درباره توطئه دشمنان نظام برای به انحراف کشاندن انقلاب گفت: انحرافی که امروز در حال ترویج است، سستی نسبت به آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی است که از سوی دشمنان انقلاب و اسلام برنامه‌ریزی می‌شود.
مجمع نمایندگان طلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتمی‌نیا امام جمعه شهرستان بهار در جلسه مجمع طلاب و فضلای شهرستان بهار و اسدآباد که عصر امروز در سالن اجتماعات دفتر تبلیغات برگزار شد، با اشاره به این‌که شیطان پیشگام عرصه محاربه با حق تعالی است، گفت: امروز نیابت این تعرض و محاربه را شیطان برزگ برعهده گرفته است.

امام جمعه شهرستان بهار با بیان این‌که امام راحل نامی روی آمریکا گذاشت که جامع‌ترین، مناسب‌ترین و منطبق‌ترین نام از هر جهت برای این کشور است، اظهار داشت: زیرا همانطور که ابلیس متعرض حریم کبریایی الهی شده، امروز هم آمریکا متعرض به حریم مقدس حضرت بقیة الله(عج) شده است.

وی بیان کرد: مسأله حضرت مهدی(عج) مختص یک مذهب مانند تشیع نیست، بلکه این امام عزیز موعود اُمم و بشارت همه انبیاء ائمه (ع) بوده است، هرچند ممکن است در دینی مانند مسیحیت موعود را حضرت مسیح تصور کنند و در ادیان دیگر مانند یهود و ... به گونه‌ای دیگر؛ اما پیامبر(ص) فرمود همه بدانند آن کسی که عالم را در اختیار او است تا عدالت گستر باشد و جهانی سازی کند از خاندان من است.

حجت‌الاسلام حاتمی‌نیا ادامه داد: مسأله جهانی سازی، عدالت گستری در جهان بشر متعلق به حضرت محمد(ص) و خاندان پاک او است، اما امروز استکبار جهانی عربده کشی کرده و خود را به توهم، کدخدای دهکده جهانی تصور کرده است و می‌خواهد با تظاهر به آزادی طلبی و دفاع از حقوق بشر جای مطهر و مقدس حضرت مهدی(عج) را اشغال کند.

امام جمعه شهرستان بهار با اشاره به تلاش انبیاء و ائمه(ع) برای ترویج فرهنگ انتظار گفت: پیامبران و ائمه(ع) با ایجاد و استحکام این باور که موعود حقیقی امام زمان(عج) است، این فرهنگ انتظار را نه تنها برای شیعیان که برای جهانیان فراهم کردند و حال وظیفه شیعیان ترویج و زنده نگه داشتن فرهنگ انتظار است که روزی وظیفه انبیاء و ائمه طاهرین(ع) بود و امروز وظیفه پیروان آن حضرت است.

وی در ادامه توجه به سه مسأله را ضروری دانست و تصریح کرد: یکی از دستورات امام زمان(عج) به ما زنده نگه داشتن فرهنگ انتظار و دعا برای فرج است و از همین رو باید سه مسأله را در ترویج و زنده نگه داشتن فرهنگ انتظار در نظر گرفت؛ نخست بایستی خصوصیات و ویژگی‌های حضرت مهدی(عج) که در روایات به خورشید پشت ابر تعبیر شده است، به همه دنیا منعکس شود و اگر این مسائل به گوش جهانیان برسد، کشوری مانند آمریکا دیگر نمی‌تواند عربده کشی کند.

حجت‌الاسلام حاتمی‌نیا با تأکید بر انعکاس ارزش‌های وجودی امام زمان(عج) اظهار داشت: ثمرات و برکات حضرت بایستی منعکس شود که اگر این آثار نباشد، زمین و زمان هم مستقر نخواهد بود، مسأله دیگر گرامی داشتن فضائل و کرامات آن حضرت نزد بزرگان، شیعیان و محبان ایشان است و مسأله آخر هم دعا برای تعجیل در فرج حضرت است.

وی همچنین در پایان درباره توطئه دشمنان نظام برای به انحراف کشاندن انقلاب بیان کرد: انحرافی که امروز در حال ترویج است، سستی نسبت به آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی است که از سوی دشمنان انقلاب و اسلام برنامه‌ریزی می‌شود و بایستی با روشنگری‌ این توطئه‌ها را خنثی کرد./۸۷۶/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات