۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۵۶۳۶۴۰
مدیر حوزه علمیه خواهران:

توجه خود را به مدارس علمیه خواهران معطوف خواهیم کرد

حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت‌پور با بیان این که طلاب حوزه‌ّهای علمیه وظیفه سنگینی در قبال تبلیغ دین مبین اسلام دارند، گفت: شما خواهران طلبه باید به گونه‌ای مکتب اهل‌بیت (ع) را برای مردم تعریف و تبیین کنید که بینش مردم به سمت و سوی اسلام و اهل‌بیت(ع) تغیر یابد.
حجت الاسلام بهجت پور

 به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالکریم بهجت‌پوردر جمع طلاب مدرسه علمیه خواهران  گله‌دار ضمن تبریک اعیاد شعبانیه بیان کرد: خداوند متعال را سپاس می‌گویم که توانستم در جمع شما خواهران طلبه در این ایام فرخنده حضور داشته باشم و امیدوارم که مجموعه حوزه‌های علمیه خواهران همواره مورد الطاف خداوند متعال و امام عصر(عج) قرار داشته باشد.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت‌پور عنوان کرد: انتظارات از نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار زیاد است و فشارهای زیادی نیز توسط دشمنان در بخش‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی به ما وارد می‌شود.

وی تصریح کرد: چشم امید مردم زیادی در سوریه، لبنان، فلسطین و سایر گروه‌های مسلمان و شیعه به نظام مقدس جمهوری اسلامی است و تقریبا همه مستضعفین دنیا به این نظام مقدس چشم دوخته‌اند است.حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت‌پور اظهار کرد: برخی افراد نیز در داخل کشور تنش‌هایی ایجاد کرده و بنا دارند تا اقصاد کشور را متزلزل کنند؛ اما نظام جمهوری اسلامی توانسته تا کنون بر دشمنی‌ها فائق آید و تمام توان خود را برای خدمت به ملت شریف ایران به کار ببرد.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: ما برای آبادی و آبادانی مدارس علمیه خواهران تمام توان خود را به‌ کار می‌بریم و توجه خود را به مدارس علمیه خواهران متمرکز خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه خواهران طلبه وظیفه ابلاغ پیام اسلام را به عهده دارند، اظهار کرد: وجود شما فرزندان اهل‌بیت(علیهم‌السلام) و تحصیل شما در حوزه‌های علمیه خواهران بسیار مهم است و هیچ چیز به اندازه ثمربخشی شما، مجموعه حوزه‌های علمیه خواهران را قدرتمند نخواهد کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت‌پور عنوان کرد: بزرگ‌ترین مشکل ما در دنیای امروز جهالت است و در طول تاریخ نیز هیچ چیز به اندازه جهالت و نادانی مردم را به بیراهه و تباهی نبرده است.
مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور با بیان اینکه جهالت به معنای ترک‌خردورزی و تعقل است، اظهار کرد: خردورزی و سنجیده عمل‌ کردن مسئله مهمی غیر از دانایی و سواد داشتن است و همین خردورزی مردم، چالش بزرگی برای بسیاری از پیامبران بزرگ الهی(علیهم‌السلام) بوده است.

وی با اشاره به اینکه بزرگ‌ترین خدمت انبیای الهی(علیهم‌السلام) رفع جهالت در جوامع بشری بوده است، عنوان کرد: شما خواهران طلبه نیز باید دنباله‌رو انبیای الهی(علیهم‌السلام) باشید و بینش‌های درستی به مردم ارائه دهید، چراکه اگر مردم در زندگی خود بینش درستی داشته باشند، مشکل دانایی آن‌ها نیز حل خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت‌پور با بیان این که طلاب حوزه‌ّهای علمیه وظیفه سنگینی در قبال تبلیغ دین مبین اسلام دارند، ادامه داد: شما خواهران طلبه باید به گونه‌ای مکتب اهل‌بیت (علیهم‌السلام) را برای مردم تعریف و تبیین کنید که بینش مردم به سمت و سوی اسلام و اهل‌بیت(علیهم‌السلام) تغیر یابد.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور تاکید کرد: شما خواهران طلبه باید به خود افتخار کنید که عنوان پرچم‌داری دعوت به دین خدا نصیب شما شده است و نباید این افتخار را با هیج چیز معاوضه کنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین بهجت‌پور خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین مسئله مورد اهمیت برای شما خواهران طلبه باید این باشد که ارتباط خود را با امام زمان(عج) درست کنید و راه موفقیت در این مسیر طاعت الهی او دوری از گناه است.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور با بیان اینکه خادمی و خدمت‌رسانی و ارتقای حوزه‌های علمیه خواهران وظیفه ما است، عنوان کرد: ما باید در حوزه‌ّهای علمیه خواهران سرمایه گذاری‌های شایسته و بایسته‌ای داشته باشیم و با تمام توان خود در عرصه خدمت کردن و یاری رساندن دین خدا تلاش کنیم./۱۳۲۴/د۱۰۳

ارسال نظرات