۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۹
کد خبر: ۵۶۳۸۳۸
شیخ عبدالمهدی کربلایی:

دشمنان به دنبال تخریب چهره اسلام هستند

شیخ عبدالمهدی کربلایی تولیت حرم مطهر امام حسین (ع) با اشاره به جنگ های متعدد در غرب آسیا، گفت: دشمنان در صدد هستند که اسلام را به عنوان دین خشونت و خونریزی معرفی کنند و مسلمانان را بترسانند و ثروت آنان را به سرقت برند.
حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده حضرت آیت الله سیستانی

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ عبدالمهدی کربلایی تولیت حرم مطهر امام حسین (ع) در دیدار هیأتی از پاکستان، با بر ضرورت ارتباط با همه پیروان مذاهب اسلامی تاکید کرد و گفت: عدم ارتباط با دیگران مسایل را در ابهام باقی می گذارد.

وی افزود اگر تبیلغ دین به درستی انجام شود هدایت دیگران را در پی خواهد داشت و در غیر این صورت چه بسا تبلیغ به گمراهی دیگران ختم شود.

شیخ عبدالمهدی کربلایی فعالیت علماء را تاثیر گذار و محوری دانست و گفت: اگر مبلغان دینی صالح باشند مردم هدایت خواهند شد، و بر اهتمام مبلغان دینی به شناخت اسلام اصیل تاکید کرد.

وی در ادامه تصریح کرد که اسلام در حال حاضر با خطرات زیادی روبرو است و باید در برابر نقشه های دشمن هشیار باشیم زیرا برخی از این نقشه های دشمن آشکار نیستند و برخی از مردم نمی توانند آن را تشخیص دهند.

تولیت حرم مطهر امام حسین (ع) با اشاره به جنگ های متعدد در غرب آسیا، گفت: دشمنان در صدد هستند که اسلام را به عنوان دین خشونت و خونریزی معرفی کنند و مسلمانان را بترسانند و ثروت آنان را به سرقت برند.

شیخ عبدالمهدی کربلایی تاکید کرد که باید برای حفظ اسلام اصیل تلاش کنیم و بدانیم که گروههایی هستند که اسلام را دین خونریزی معرفی می کنند./994/ب902/ف

ارسال نظرات