۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۵۶۳۸۶۳
رییس حوزه علمیه الشترمطرح کرد؛

ساختمان جدید مدرسه علمیه رضوی یکی از بزرگ ترین مدارس علمیه غرب کشور

رییس حوزه علمیه الشتر گفت: ساختمان جدید مدرسه علمیه رضوی با پیشرفت ۲۰ درصدی در حال ساخت بوده و یکی از بزرگ ترین مدارس علمیه غرب کشور خواهد بود.
مدرسه علمیه رضوی

حجت الاسلام سیدسجاد موسوی، امام جمعه الشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به استیجاری بودن ساختمان کنونی مدرسه علمیه بیان داشت: ساختمان جدید مدرسه علمیه برادران الشتر با رشد و پیشرفت 20 درصدی در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه ساختمان جدید حوزه علمیه برادران الشتر با ظرفیتی بالا برای غرب کشور در حال ساخت است، افزود: این ساختمان جدید با زیربنای نزدیک به 10 هزار مترمربع در حال ساخت است.

رییس حوزه علمیه الشتر یادآور شد: برنامه آموزشی تربیتی بالا در حوزه علمیه برادران الشتر مدنظر بوده و پس از فراهم شدن شرایط فیزیکی حوزه از ظرفیت نخبگان غرب کشور با معدل بالا بهره مند خواهیم شد.

وی با اشاره به درنظر گرفتن شرایط و امکانات فیزیکی و رفاهی در ساختمان جدید مدرسه علمیه برادران الشتر خاطرنشان کرد: این مدرسه ظرفیت پذیرش 800 طلبه را خواهد داشت.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: مدرسه علمیه برادران الشتر از آمار فوق ظرفیت پذیرش بین 250 تا 300 طلبه خوابگاهی و 500 طلبه روزانه را خواهد داشت.

وی در ادامه عنوان داشت: ساخت کتابخانه دیجیتال ویژه طلاب الشتر و دانش پژوهان این شهرستان، ساخت مسجد در محوطه حوزه علمیه، سالن اجتماعات با ظرفیت 400 نفره و سوئیت جهت اسکان مهمانان ویژه و اساتید حوزه همراه با سالن غذاخوری مجهز از دیگر امکاناتی است که در ساخت ساختمان جدید مدرسه علمیه رضوی الشتر در حال ساخت است.

رییس حوزه علمیه برادران الشتر با اشاره به اینکه مدرسه علمیه رضوی الشتر از سال 89 تأسیس شده است، یادآور شد: با توجه به ظرفیت کنونی این مدرسه امسال بین 20 تا 30 نفری پذیرش خواهد شد.

وی عنوان داشت: مدرسه کنونی رضوی الشتر استیجاری بوده و به سبک آموزشی ساخته نشده است، هم اکنون دارای امکاناتی همچون کتابخانه معمولی است./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات