۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۹
کد خبر: ۵۶۴۱۵۳
در قم؛

مراسم بزرگداشت آیت الله مهمان نواز برگزار شد

مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله حبیب الله مهمان نواز نماینده فقید مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری در قم برگزار شد.
پوستر | آیت الله مهمان نواز دعوت حق را لبیک گفت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم بزرگداشت مرحوم آیت الله حبیب الله مهمان نواز نماینده فقید مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری چهارشنبه شب در مسجد الغدیر قم برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم آیات عبدالنبی نمازی، عباس کعبی و فاضل گلپایگانی، جمعی از اعضای جامعه مدرسین و اساتید حوزه علمیه قم حضور داشتند.

همچنین عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، استاندار قم و جمعی از شخصیت های استانی و کشوری نیز از دیگر حاضران در این مراسم یادبود بودند.

شرکت کنندگان در این مراسم یاد و خاطره مرحوم آیت الله مهان نواز را گرامی داشتند و با قرائت قرآن کریم و ذکر فاتحه علو درجات را برای این شخضیت برجسته از خداوند متعال خواستار شدند.

در این برنامه  حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد به ایراد سخن پرداخت و مرحوم آیت الله مهمان نواز را عالمی عامل، انقلابی و همراه همیشگی انقلاب اسلامی و ولایت فقیه معرفی کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به جایگاه علما بر اساس آیات و روایات، هدایت جامعه را از وظایف علما دانست و تأکید کرد: آیت الله مهمان نواز سال ها در خراسان شمالی پناهگاه مردم بودند و سعی در رفع مشکلات مردم داشتند.

وی همچنین به سیره زندگانی علمای بزرگ اشاره و بر ضرورت الگوگیری طلاب از اهتمام و  اخلاص بزرگان تأکید کرد./1323/

ارسال نظرات