۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۵
کد خبر: ۵۶۴۳۲۵
امام جمعه دامغان:

ماجرای برجام چهره واقعی شیطان بزرگ را آشکار ساخت

امام جمعه دامغان گفت: ملت و نظام اسلامی ما طی ۴۰ سال اخیر بارها حقانیت خود را اثبات کرده؛ ما در ماجرای برجام نیز به عهد خود وفا کردیم اما باردیگر زمان چهره واقعی شیطان بزرگ را آشکار ساخت.
امام جمعه دامغان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان در خطبه‌های وحدت بخش و دشمن شکن این هفته نماز جمعه باشکوه دامغان که با حضور گسترده مردم بصیر این شهرستان در مصلی امام خمینی(ره) برگزارشد با اشاره بدعهدی مجدد آمریکایی‌ها و سخنان وقیحانه ترامپ مبنی بر خروج این کشور از برجام، اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی با درک هوشمندانه خود طراحی این نقشه شوم را از سالها قبل پیش بینی کرده بودند، اما دشمنان باید بدانند که ملت ایران سرفرازانه از این تهدیدها و فشارها عبور می‌کند.

امام جمعه دامغان با اشاره به اینکه آمریکا ده‌ها شرکت و فرد را با هدف فشار مضاعف بر ملت و نظام ما تحریم نموده، افزود: اما فراموش نکنید که آمریکا باخروج از برجام دستاوردهای فراوانی را از دست داد، جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج اقتدار قرار دارد و در نقطه مقابل بدعهدی و پیمان شکنی آمریکا به همه ملت‌های جهان ثابت شده است.

خطیب نماز جمعه دامغان پاسخ همه ملت بزرگ ایران به ترامپ و ایادی شیطان بزرگ را همان پاسخ محکم رهبر عزیز انقلاب دانستند که فرمودند " آقای ترامپ شما غلط می کنید " و اضافه کرد: آنها 17 سال اخیر مداوم در منطقه غرب آسیا با شکست مواجه شده‌اند و اکنون بیش از هر زمان دیگری دشمنی خود را با اسلام ناب و انقلاب اسلامی آشکار کرده‌اند.

وی اهداف اصلی آمریکا از طرح مسئله خروج از برجام و تهدید و تحریم‌ها را اولاً ایجاد شکاف بین ملت بزرگ ایران و نفوذ از راه این فتنه، دوم ایجاد شرایط دوقطبی در کشور بین مردم و بین مسئولان و برهم زدن وحدت، انسجام و یکپارچگی ما و سوم انشقاق اجتماعی است تا بتواند ملت بصیر ما را با حربه نفاق به زانو درآورد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان خطاب به دشمنان قسم خورده ملت ایران گفت: مردم ما در هشت سال دفاع مقدس و حتی پیش و پس از آن جوان دادند، خون دادند اما ذلت را نپذیرفتند؛ ما از تبار مالک اشترها، سلمان‌ها و اباذرها هستیم، حسینی هستیم و رهبری حسینی داریم و هرگز در برابر عربده‌ها، فشارها و زیاده‌خواهی شیطان بزرگ و هم دستانش کوتاه نخواهیم آمد.

امام جمعه دامغان با اشاره هفت تریلیون دلار هزینه نظامی آمریکا و متحدانش طی سالهای اخیر برای کشتار مردم منطقه و 70 سال کودک کشی در فلسطین، عراق، سوریه، یمن و ...، خاطر نشان کرد: ملت و نظام اسلامی ما طی 40 سال اخیر حقانیت خود را بارها اثبات نموده؛ ما در ماجرای برجام نیز به عهد خود وفا کردیم اما باردیگر زمان چهره واقعی شیطان بزرگ را آشکار ساخت./977/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات