۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۵
کد خبر: ۵۶۴۴۵۰

گردهمایی طلاب و روحانیان آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

گردهمایی مبلغان حوزوی، طلاب و روحانیان استان آذربایجان‌شرقی در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در تبریز برگزار می شود.
گردهمایی علما

حجت الاسلام سیدشهاب‌الدین حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز اظهار داشت: گردهمایی مبلغان حوزوی، طلاب و روحانیان استان آذربایجان‌شرقی با عنوان «طلایه‌داران تبلیغ» در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در تبریز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: این گردهمایی فردا یکشنبه 23 اردیبهشت از ساعت 10 صبح در مسجد جامع و صحن حوزه علمیه تاریخی طالبیه تبریز آغاز خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی افزود: حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و مجید خدابخش، استاندار آذربایجان‌شرقی سخنران اصلی همایش هستند که گزارشی نیز از وضعیت تبلیغی مناطق شهری و روستایی استان ارایه خواهد شد.

وی با بیان این‌که همه ساله همایش «طلایه‌داران تبلیغ» قبل از فرا رسیدن ماه مبارک رمضان در تبریز برگزار می‌شود، گفت: مشابه این همایش قبل از اعزام مبلغان دینی؛ در تمامی شهرهای استان اجرایی خواهد شد.

به گفته حجت الاسلام حسینی قرار است در پایان این گردهمایی؛ تجمع طلاب، اساتید و فضلای حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی در اعتراض به تصمیم خصمانه و ابلهانه رییس جمهور آمریکا در خروج از برجام برپا شود./935/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات