۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۲
کد خبر: ۵۶۴۴۸۶
سرمقاله؛

وفای‌به‌عهد

در دو هفته اخیر، جمهوری اسلامی نشان داده است که دو وعده خود را محقق کرده: اول مسدودسازی پیام‌رسانی که بخش‌های بزرگی از واحدهای دولتی نیز در قبال آن مقاومت داشتند و دوم پاسخ به تجاوزات خصمانه صهیونیست‌ها.
دوام و قوام جمهوری اسلامی ایران

به گزارش خبرگزاری رسا، افکار عمومی برساخته ارتباطات جدید است، چیزی که ماقبل در مطالعات اجتماعی بدان شعور عامه می‌گفتند؛ برنامه‌ریزی و هدایت این افکار، دغدغه همه سیاستمداران، روشنفکران و حکومت‌هاست و هزینه‌های انبوهی را صرف آن می‌کنند، چه این‌که با چنین اقدامی کودتای علیه مصدق، آلنده و لومومبا را دفاع از آزادی و انقلاب اصلاحی معرفی می‌کند، حمله نظامی به لیبی، عراق و صربستان را احیای حقوق بشر و فروپاشی فرهنگی ژاپن، هند و چین را توسعه فرهنگی.

این دستگاه پرقدرت از حدود یک‌سال قبل، ایران را در وضعیت بحران دائمی معرفی می‌کند و با به‌کارگیری پیام‌رسان‌های استعماری و تنظیم دقیق آن با مختصات جامعه ایرانی، تلاش کرده افکار عامه را به چنین باوری برساند؛ آن هم تا این حد که بین واقعیت با دروغ فاصله بسیاری است که نمونه‌هایش را می‌توان در همین نوسانات بازار ارز و سکه دید، در ادامه همان بحرانی‌بودن کشور.

اما برخلاف این روند در همین دو هفته اخیر، جمهوری اسلامی نشان داده است که دو وعده خود را محقق کرده: اول مسدودسازی پیام‌رسانی که بخش‌های بزرگی از واحدهای دولتی نیز در قبال آن مقاومت داشتند و دوم پاسخ به تجاوزات خصمانه صهیونیست‌ها. و این نشانگر آن است که شرایط، بسیار باثبات‌تر از آنی است که برخی دامن می‌زنند./۹۶۹//۱۰۲/خ

منبع: صبح‌نو

ارسال نظرات