۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۵۶۴۹۳۶
ویژه طلاب خواهر استان چهارمحال و بختیاری؛

جشنواره ترنم آسمانی به میزبانی مدرسه علمیه فاطمیه شهرکرد برگزار شد

جشنواره ترنم آسمانی ویژه طلاب مدارس علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، پیش از ظهر امروز به میزبانی مدرسه علمیه فاطمیه شهرکرد برگزار شد.
جشنواره ترنم آسمانی به میزبانی مدرسه علمیه فاطمیه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، جشنواره ترنم آسمانی ویژه طلاب مدارس علمیه خواهران استان چهارمحال و بختیاری، پیش از ظهر امروز به میزبانی مدرسه علمیه فاطمیه شهرکرد برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام سیدمحمد احمدی، مدیر حوزه علمیه برادران استان چهارمحال و بختیاری، با تبریک حلول ماه مبارک رمضان تصریح کرد: ماه رمضان ماه خداست که در آن خداوند گناهان را پاک می کند و توبه بندگان به درگاه الهی مورد قبول قرار می گیرد.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به فضیلت شب نخست ماه مبارک خاطرنشان کرد: اولین شب این ماه شب بخشش گناهان است و شبهای قدر، شب تعالی هستند؛ اگر مؤمنی از این غافله جا بماند و بخشش گناهان را به شب قدر بیاندازد او مؤمن کاهلی است.

وی در ادامه با بیان اینکه هنر باید در خدمت دین باشد، اظهار کرد: هنری که در خدمت دین نیست، ذره ای ارزش ندارد.

امام جمعه فرخشهر با اشاره به اینکه نقش کارهای هنری در معرفی هر چه بهتر دین غیرقابل انکار است، از اهتمام حوزه های علمیه خواهران به این امر در قالب برگزاری جشنواره ترنم آسمانی ابراز خرسندی کرد.

در ادامه این برنامه با برگزاری مراسم قرعه کشی به ترتیب گروه مدرسه فاطمه الزهرا بن، گروه مدرسه فاطمیه شهرکرد، گروه مدرسه کوثر فرخشهر، گروه مدرسه الزهرا لردگان و گروه مدرسه الزهرا بروجن به اجرای سرود با موضوع حضرت ولی عصر(عج) پرداختند.

در پایان نیز آمنه شاهرخی، مدیر مدرسه کوثر فرخشهر با تشکر از همکاری و همراهی مدیر مدرسه فاطمیه شهرکرد در اجرای این جشنواره بیان کرد: نتایج این مسابقه در روزهای آتی به مدارس اعلام می شود./9457//۲۰۳/خ

ارسال نظرات