۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۵۶۵۱۵۰
آیت الله طبرسی:

مرتجعین منطقه با همراهی ‌آمریکا درپی یهودی سازی قدس هستند

آیت الله طبرسی با بیان این که متأسفانه امروز اعراب وابسته در منطقه حامی صهیونیست های جنایت کار شده اند، گفت: سران دیکتاتور و مرتجع عرب با همراهی آمریکا به دنبال یهودی سازی قدس شریف هستند.
آیت الله طبرسی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بر ضرورت بهره گیری حداکثری معنوی از این ماه پر فیض الهی تأکید کرد.

امام جمعه ساری در ادامه با بیان این که نباید از معنویت و ارزش های الهی این ماه با فضیلت غافل شویم، افزود: در این ماه که بهار قرآن نام گرفته همه درهای رحمت خداوند متعال به روی بندگانش گشوده است.

آیت الله طبرسی با اشاره به این که همه لحظات این ماه سرشار از معنویت است، تصریح کرد: نباید حتی لحظه ای از توجه به این ماه پرفضیلت غافل بود چون خسارت های بسیاری برای انسان درپی خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این که ماه مبارک رمضان، ماه مهربانی، تمرین بندگی خدا و اطاعت محض از حضرت حق است، گفت: با کاهش گناه در ماه مبارک رمضان مهربانی بیشتر می شود و همین مهربانی امنیت را در جامعه افزایش می دهد.

امام جمعه ساری ادامه داد: ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم برای دعا و نیایش و شب زنده‌داری است که عشق ملکوتی و انس با محبوب جاودانه را پدید می‌آورد و شهد مناجات و نیایش را در کام انسان می‌ریزد. 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در ادامه سخنان خود بر ضرورت حفظ حرمت ماه مبارک رمضان از سوی آحاد جامعه تأکید کرد و گفت: روزه خواری در ملأعام دهن کجی به ارزش های الهی و همچنین بی حرمتی به این ماه بافضیلت است.

امام جمعه ساری با تأکید بر این که با کسانی که در ملأعام اقدام به روزه خواری می کنند برخورد قانونی شود، تصریح کرد: باید حرمت ماه مبارک رمضان از سوی آحاد جامعه به ویژه مسافران حفظ شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به حضور مسافران در استان در این ایام افزود: مسافران در ماه ضیافت الهی باید علاوه بر حفظ حرمت این ماه و از روزه خواری در ملا عام بپرهیزند و از مکان هایی که برای آنها درنظر گرفته شده، استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که انسان مؤمن در ماه مبارک رمضان با تبعیت از ولایت زنگارها را از خود دور می کند و به زهد و پارسایی می رسد، افزود: خودسازی، تقوا و خداترسی از مزایا و اثرات موثر ماه مبارک رمضان است.

امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود بر ضرورت توجه به صله رحم و کمک به محرومان و مستضعفان جامعه در ماه مبارک رمضان تأکید کرد و گفت: خواب، نفس و ختم قرآن در ماه مبارک رمضان عبادت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر بر ضرورت گرامیداشت این روز مهم تأکید کرد و افزود: پیروزی های به دست آمده در هشت سال دفاع مقدس نتیجه مجاهدت، از خودگذشتگی و همچنین مدیریت جهادی بوده است.

آیت الله طبرسی همچنین به انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس اشاره کرد و با محکوم کردن این اقدام آمریکا بر ضرورت موضع گیری امت اسلامی در برابر این اقدامات ضد دینی و اسلامی آمریکایی ها تأکید کرد.

وی با بیان این که متأسفانه امروز اعراب وابسته در منطقه حامی صهیونیست های جنایت کار شده اند، گفت: سران دیکتاتور و مرتجع عرب با همراهی آمریکا به دنبال حذف تفکر اسلامی در بیت المقدس هستند.

امام جمعه ساری با بیان این که امت اسلامی باید با قدرت در برابر این اقدام جنایت کارانه آمریکایی ها بیاستند و از قدس دفاع و حراست کنند، افزود: نباید بگذاریم آمریکایی ها به جنایت های خود در خاورمیانه ادامه دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع مهم حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و با بیان این که باید از همه ظرفیت های موجود در جهت تحقق شعار امسال بهره گرفته شود، گفت: مسؤولان از برخورد شعاری نسبت به شعار امسال به شدت پرهیز کنند و در این خصوص اقدام عملی انجام دهند.

امام جمعه ساری با بیان این که متأسفانه برخی قوانین موجود در کشور مانعی در برابر تحقق حمایت از کالای ایرانی می شود، خاطرنشان کرد: مجلس باید قوانینی را برای تسهیل امور مربوط به تولید کننده های داخلی تصویب کند./۹۵۰/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات