۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶
کد خبر: ۵۶۵۳۳۷
امام جمعه همدان:

دشمن به دنبال کم رنگ کردن موضوع مهدویت در جامعه است

آیت الله طه محمدی گفت: دشمن با شبهات فراوان تمام دستورات دین اسلام را زیر سوال برده است اما بیشترین هجمه ها را در زمینه ولایت و مهدویت شاهد هستیم.
آیت الله طه محمدی آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان شب گذشته در جلسه تفسیر قرآن که در آرامگاه بوعلی برگزار شد با اشاره به غربت دین اسلام گفت: اسلام در زمان ظهور بسیار غریب بود و پس از دوره ای که امپراتوری عظیمی را تشکیل داد مجددا در دوران آخر الزمان غریب خواهد شد.

وی افزود: به معنی حقیقی کلمه امروز در دوران غربت هستیم چرا که با طولانی تر شدن دوران غیبت امام زمان، افرادی که ضعیف الایمان هستند از اسلام خارج می شوند.

امام جمعه همدان گفت: دشمنان برای از بین بردن اعتقادات مردم به هر کاری دست می زنند اما خوش به سعادت مومنانی که تمام سختی ها را تحمل می کنند تا دینشان حفظ شود.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان تصریح کرد: دشمن با ابزار آلات پیشرفته تبلیغاتی تنها دین به حق دنیا را بمباران می کند و سعی در آلوده کردن فضا و افکار عمومی دارد.

رئیس بنیاد بوعلی به لزوم توجه به مسائل اعتقادی تاکید کرد و گفت: مومن واقعی باید با افزایش معلومات خود در زمینه اعتقادی نه تنها دین خود را تثبیت کند بلکه سعی در نجات و راهنمایی دیگران داشته باشد.

وی به هجمه های دشمن اشاره کرد و افزود: دشمن با شبهات فراوان تمام دستورات دین اسلام را زیر سوال برده است اما بیشترین هجمه ها را در زمینه ولایت و مهدویت شاهد هستیم.

آیت الله طه محمدی ریشه اسلام را بسیار محکم و استوار دانست و گفت: آن مقداری که برای ولایت حقه در اسلام سفارش شده است در هیچ یک از مسائل دینی دیگر شاهد چنین دستوراتی نیستیم./۹۷۹/پ203/ب1

ارسال نظرات