۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۵۶۵۳۷۷
از سوی مرکز زبان مدرسه علمیه امام کاظم؛

دوره های ‌آموزش زبان انگلیسی و عربی ویژه طلاب برگزار می شود

دوره های زبان انگلیسی و عربی از سوی مرکز زبان مدرسه علمیه امام کاظم ویژه طلاب سطح عالی و خارج حوزه علمیه قم برگزار می شود.
حوزه علمیه امام کاظم

حجت الاسلام محمد صالح برجیسیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اعلام خبر برگزاری دوره های زبان انگلیسی از سوی مرکز زبان مدرسه علمیه امام کاظم(ع) گفت: این دوره ویژه طلاب سطح عالی و خارج حوزه علمیه است.

مسؤول مرکز زبان مدرسه علمیه امام کاظم(ع) با اشاره به مدارک لازم برای نام نویسی در دوره های زبان انگلیسی و عربی، گفت: یک قطعه عکس، تصویر صفحه نخست شناسنامه، برگه ارزیابی از مرکز مدیریت حوزه علمیه قم و 50 هزار تومان ودیعه از مدارک لازم برای نام نویسی در این دوره ها است.

وی در زمینه زمان و مکان برگزاری دوره های زبان و عربی مدرسه علمیه امام کاظم(ع) بیان کرد: این دوره ها از شنبه تا چهارشنبه هر روز عصر به مدت یک ساعت و نیم برگزار می شود و کل دوره نیز 16 ترم و هر ترم 20 جلسه است.

حجت الاسلام برجیسیان خاطرنشان کرد: طلاب علاقه مند به شرکت در دوره های زبان انگلیسی و عربی می توانند جهت نام نویسی از ساعت 10 تا 19 به مرکز زبان مدرسه علمیه امام کاظم(ع) واقع در میدان معلم اتاق 212 مراجعه کنند همچنین دوره ها پس از تکمیل ظرفیت برگزار می شوند.

لازم به ذکر است، طلاب دارای شرایط جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند از ساعت 10 تا 19 با شماره 37108140 مرکز زبان مدرسه علمیه امام کاظم(ع) تماس گیرند./1324/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات