۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۵۶۵۴۷۹
امام جمعه همدان:

معرفت نسبت به خداوند درگرو شناخت حجت خدا است

آیت الله طه محمدی گفت: معرفت خدا یعنی شناخت حجت خدا و اگر کسی از این در به سمت خدا نیاید خدای واقعی را نشناخته است.
امام جمعه همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان شب گذشته در جلسه تفسیر قرآن که در آرامگاه بوعلی برگزار شد با تاکید بر استفاده درست از لحظات ماه رمضان گفت: چه خوب است افرادی را که دیگر دستشان از این دنیا کوتاه شده است را در این ماه مبارک یاد کنیم و در ثواب مراسم های مختلف این ماه آن ها را شریک کنیم.

وی افزود: یکی از دعاهایی که گفته شده بسیار مستجاب است دعا مردگان در حق زنده ها است.

آیت الله طه محمدی گفت: به برکت حضور علمای شیعه که دین حق را یافتند و آن را در اختیار نسل های بعد از خود قرار دادند ما می توانیم در این ماه از این همه نعمت استفاده کنیم.

وی هدف اصلی این جهان را عبادت عنوان کرد و گفت: خداوند در قران فرموده است که ما جن و انس را حلق نکردیم مگر اینکه خداوند را عبادت کنند.

امام جمعه همدان تصریح کرد: لازمه عبادت داشتن معرفت است یعنی تا زمانی که به معرفت دست پیدا نکنید عبادت معنا ندارد.

وی معرفت را متکی به شناخت امام زمان در هر دوره دانست و گفت: هر زمان، امام و پیشوای مختص به آن زمان وجود دارد یک زمان امام علی (ع) بود یک زمان امام رضا (ع) و ائمه دیگر.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان افزود: هر ساختمانی درب ورودی مخصوص به خود را دارد و در شناخت خداوند از شناخت و ایمان به 14 معصوم می گذرد.

وی گفت: معرفت خدا یعنی شناخت حجت خدا و اگر کسی از این در به سمت خدا نیاید خدای واقعی را نشناخته است.

آیت الله طه محمدی با اشاره به ادعای امامت کافران گفت: شناختن امام معصوم بر همه واجب است اگر کسی امام معصوم را نشناخت و از دنیا رفت، کافر از این دنیا رفته است.

وی به فرقه ضاله بهائیت اشاره کرد و افزود: تنها شغل افراد بهایی جاسوسی برای اسرائیل و استکبار جهانی است./979/پ203/ب1

ارسال نظرات