۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۲
کد خبر: ۵۶۶۰۶۸
عضو ارشد حزب الله:

عادی سازی روابط با اسرائیل خیانت آشکار به مقدسات اسلامی است

نایب رییس شورای اجرایی حزب الله با انتقاد از اقدام عربستان و کشورهای عربی در عادی سازی روابط با اسرائیل این اقدام را خیانت آشکار به اسلام و مقدسات توصیف کرد.
شیخ علی  دعموش نایب رییس شورای اجرایی حزب الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ علی دعموش نایب رییس شورای اجرایی حزب الله در خطبه‌های امروز نماز جمعه منطقه بئرالعبد ضاحیه جنوبی پیروزی ملت لبنان بر اسرائیل در سال2000م را نتیجه جانفشانی مجاهدان مقاومت اسلامی دانست.

حجت الاسلام دعموش تاکید کرد که ثمره جهاد، مقاومت، جانفشانی فرزندان سید عباس موسوی سید شهیدان مقاومت، تربیت شدگان مکتب شیخ راغب حر شیخ شهدای مقاومت و سربازان حاج عماد مغنیه فرمانده جهادی حزب الله پیروزی بر دشمن اسرائیلی بود.

وی با اشاره به ایستادگی، جانفشانی، ثبات، پایداری و حمایت ملت لبنان از مقاومت خاطر نشان کرد: ملت لبنان اثبات کرد که با ایستادگی، مقاومت و جانفشانی می‌تواند از مقدسات دینی و خاک سرزمینش دفاع کند همانگونه که معادله ارتش، ملت و مقاومت دشمن صهیونیستی را در جنگ 33 روزه ناکام گذاشت.

امام جمعه ضاحیه جنوبی افزود: سه‌گانه «ارتش، مقاومت و ملت» عنصر قوت و توان لبنان در دورانی است که اسرائیل چشم طمع به مقدسات، خاک و ثروت‌های کشور دوخته و برای سوریه، فلسطین و تمامی منطقه تهدید جدی به شمار می‌آید.

عالم شیعی لبنان اظهار داشت: مصلحت کشور در آن است که مردم به این معادله تمسک کنند زیرا این معادله تنها ضمانتی است که می‌توان در سایه ذلّت سازشگری عربی با اسرائیل و همکاری سردمداران کشورهای خلیج با آمریکا علیه مقاومت از جان، مال، ناموس، کشور و مقدسات خود دفاع کنیم.

شیخ دعموش با اشاره به خیانت کشورهای عربی در عادی سازی روابط با اسرائیل ادامه داد: حاکمان پست و زبون عرب و در رأس آنان حکام سعودی که مشتاق عادی سازی روابط با اسرائیل و تن دادن به طرح «معامله قرن» برای پایان دادن به مسأله فلسطین هستند، بزرگترین جنایت و خیانت را در حق اسلام، فلسطین، قدس و مقدسات اسلامی انجام می‌دهند./981/ب901/ر

ارسال نظرات