۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۰
کد خبر: ۵۶۶۱۹۶
دیدگاه؛

برای "فتح خرمشهرها" چه باید کرد؟

اگر می خواهیم باز هم فتح و ظفرهای جدید ببینیم، بایست سنت های الهی را فهم و عمل کنیم تا حلاوت ایام، کام ما و همه مستضعفان عالم را شیرین نموده و چشمان مان را به تحقق وعده های قطعی خدا روشن نماید.
برای حفظ عزت و اقتدار انقلاب باید زیر چتر ولایت فقیه باشیم

به گزارش خبرگزاری رسا، بعضی روزها آنقدر شورانگیز است که در طول زندگی هر وقت به یادش می‌افتی، شیرینی و شهدش زیر زبان می‌آید. آنقدر خاطره انگیز است که دوست داری تمام عمر با آن خاطره ، روز و شب را بگذرانی. آن قدر شعف انگیز است که می خواهی بهترین جشن ها و مهمانی هایت را بخاطر آن برگزار کنی و آن قدر روح انگیز است که هر بار با فکر و ذکرش، جان تازه ای می گیری برای تحمل همه سختی ها و گذر از همه دست اندازها در رسیدن به هدف ها و تحقق آرمان ها.

از این روزهای خوب هم "شخصی و خانوادگی "شان پیدا می‌شود، هم "گروهی و حزبی" شان و هم "اجتماعی و مردمی" شان. بدیهی آنکه، هرچقدر این روزها عمومی تر و فراگیرتر، جنبش و انرژی حاصل از آن ها بیشتر و هم افزاتر و عطر و ریحان آن ها روح افزاتر.

 در سیر تاریخ جوامع، روزهای بزرگ و خوب عمومی، معمولاً نادرند و کمیاب، اما در طول سال های حیات باشکوه انقلاب ما، این ایام بیشتر از حد متعارف دیده می شوند؛۱۲ بهمن ۵۷، سرآغاز این ایام خوش و دلنشین است که مردم با تمام وجود به استقبال یگانه دوران شان آمدند و خمینی کبیر را چون دری ثمین و گرانمایه در گنجینه دلهای شان پاسداری نمودند.

ارسال نظرات