۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۵۶۶۳۴۳
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان:

امام راحل، شناسنامه انقلاب اسلامی هستند

حجت الاسلام سپهر با بیان اینکه بسیاری از علما و مراجع تقلید، امام را مجدد دین نامیده اند، گفت: انقلاب اسلامی بدون نام امام راحل، در جهان شناخته شده نیست و امام شناسنامه انقلاب اسلامی است.
حجت الاسلام سپهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سیدلطف الله سپهر، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، پیش از ظهر امروز در جلسه ارتحال امام و 15 خرداد در سالن جلسات شورا، با اشاره به اينكه اثرات انقلاب اسلامي را امروزه در جهان شاهد هستیم، افزود: انقلاب اسلامی بدون نام امام راحل، در جهان شناخته شده نیست؛ چرا که نام مبارک امام شناسنامه انقلاب اسلامی است از سوی دیگر در تجمعات، خیزش ها، حرکت های آزادی خواهانه در جهان شاهد هستیم که تصویر امام و رهبری و شعارهای فریادخواهانه مبارزه با ظلم وجود دارد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به تقارن رحلت امام با شهادت مولای متقیان اظهار داشت: حزن و اندون شیعیان جهان در این ایام دو چندان خواهد شد و در عین حال اهتمام جدی برای پاسدات چنین روزهایی را خواهان هستیم.

این مقام مسؤول بیان داشت: امسال به دلیل مقارنت ماه مبارک رمضان با سالگرد ارتحال امام، اعزام زائران به حرم آن حضرت از استان های دوردست و آن هم برای رعایت حال روزه داران صورت نخواهد گرفت اما توقع داریم تا همه مجموعه های مختلف استانی با جدیت و روحیه بسیجی برنامه های آبرومندی را در سطح استان همچون سال های گذشته برگزار کنند.

حجت الاسلام سپهر با بیان اینکه تولید برنامه های فرهنگی مرتبط با 14 و 15 خرداد را از نهادهای فرهنگی توقع داریم، ادامه داد: کنگره شعری، نمایشگاه کتاب، مسابقات فرهنگی دستگاه های دولتی، محافل انس با قرآن در مساجد ویژه ارتحال امام، شب های احیا، امام و 15 خرداد از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای سالگرد ارتحال امام است.

وی با اشاره به اینکه وارد سی سال از زعامت رهبر معظم انقلاب شده ایم، افزود: باید در سالگرد ارتحال امام پردازش کلی از زعامت رهبری و برکات آن در این سال ها در صحنه جهانی به ویژه جهان اسلام و تشیع داشته باشیم.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه خواهان برگزاری مراسم با عزت و آبرومند هستیم، تصریح کرد: صدا و سیما تولید برنامه ها، اطلاع رسانی فعالیت ها، زیرنویس زمان و مکان برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام، مصاحبه با شخصیت های سیاسی و نظامی استان و علما، دانشگاهیان و بانوان را مورد توجه قرار دهد.

این مقام مسؤول گفت: امام خمینی(ره) با انقلاب اسلامی، دنیا و اسلام را زنده کرد و بسیاری از علما و مراجع تقلید عبارت «مُحیی اسلام و مجدد دین» را برای امام امت به کار برده اند./9456/پ203/ب1

ارسال نظرات