۰۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۵۶۶۳۴۵
امام جمعه موقت اهواز:

دفاع مقدس حافظ نظام اسلامی است

آیت الله حیدری با اشاره به اینکه دفاع مقدس پشتوانه ای عظیم و بی نظیر برای اسلام و نظام اسلامی است، گفت: دفاع مقدس و فرهنگ آن عامل اصلی و حافظ این نظام است.
آیت‌الله محسن حیدری آل‌کثیر

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، امام جمعه موقت اهواز، در جلسه قرآنی کارکنان بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس، با بیان اینکه خصوصیات نظام جمهوری اسلامی مورد تایید تقریباً همه علمای شیعه است، اظهار داشت: حفظ اصل نظام جمهوری اسلامی از اوجب واجبات و ادامه حیات اسلام و تشیع مربوط به تداوم حیات نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه در صورت نبود حماسه های دفاع مقدس، نظام اسلامی به تاریخ پیوسته بود، افزود: در طول حیات انقلاب اسلامی با وجود توطئه های دشمنان اسلام و ایران، دفاع مقدس و فرهنگ آن عامل اصلی و حافظ این نظام است.

آیت الله حیدری ادامه داد: دفاع مقدس پشتوانه ای عظیم و بی نظیر برای اسلام، تشیع و نظام جمهوری اسلامی تا زمان ظهور امام زمان(عج) خواهد بود.

وی با تأکید بر اینکه دفاع مقدس ما فقط یک موضوع ملی و داخلی نیست، تصریح کرد: دفاع مقدس موضوعی فرا ملی، اسلامی، شیعی و حتی جهانی و الهام بخش ملت های مقاوم جهان شده است و از آثار انتشار فرهنگ دفاع مقدس، تشکیل نیروهای مقاومت در لبنان، سوریه، عراق و یمن است.

امام جمعه موقت اهواز عنوان داشت: در عراق به پشتوانه دفاع مقدس و با فتوای مرجعیت شیعه حشدالشعبی که ترجمه عربی بسیج است تشکیل شد و توانست، عراق را از لوث گروهک های تروریستی همچون داعش پاک کند.

آیت الله حیدری گفت: حفظ و نشر آثار واقعه بزرگی همچون دفاع مقدس کار بزرگی است./9456/د103/ب1

ارسال نظرات