۰۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۵۶۶۵۴۱
العمل الاسلامی لبنان:

اسرائیل تنها زبان مقاومت و جهاد را درک می‌کند

جبهه العمل الاسلامی لبنان با انتقاد از مذاکرات سازش و صلح با اسرائیل تاکید کرد که این رژیم جعلی تنها زبان مقاومت و سلاح را می‌فهمد.
جبهه العمل اسلامی لبنان

به گزارش خبرگزاری رسا، جبهه العمل الاسلامی لبنان در پایان نشست هفتگی خود بر ضرورت باقی ماندن مساله فلسطین به عنوان مساله اصلی جهان اسلام به ویژه ملت لبنان و تقویت و ترسیخ آن در میان جوانان تاکید کرد.

العمل الاسلامی با اشاره به تلاش‌های رژیم صهیونیستی در تسلط بر فلسطین، این اقدامات را بی‌ثمر و بی‌نتیجه دانسته و جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در حق ملت فلسطین و کشتار مردم حاضر در راهپیمایی بازگشت را به شدت محکوم کرد.

این جبهه با انتقاد از طرح مذاکرات صلح و سازش قرن خاطر نشان کرد: دشمن اسرائیلی هیچ اعتقاد و ایمانی به مذاکرات، گفت‌وگو و راهکارهای مسالمت آمیز ندارد و این اصطلاحات و عبارات تنها برای گمراه ساختن افکار عمومی است.

العمل الاسلامی اظهار داشت: اسرائیل دشمنی متکبر و ظالم است که دولت نامشروع خود را بر ظلم، کشتار، غصب اموال و مصادره سرزمین‌ها و دارایی‌های مردم، ویرانی و اجبار به مهاجرت بنا نهاده است.

جبهه العمل الاسلامی لبنان در پایان تصریح کرد: اسرائیل به دنبال تحقق به آروزی خود در تاسیس کشوری از نیل تا فرات است از این رو تنها زبان مقاومت، ایستادگی، جهاد، آتش و گلوله را درک می‌کند./981/ب903/ر

ارسال نظرات