۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۵
کد خبر: ۵۶۶۶۶۹

نمایشگاه‌های قرآنی در ۱۵ استان کشور برپا شد

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برپایی نمایشگاه قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان در ۱۵ استان کشور خبر داد.
نمایشگاه قرآن

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حسی پیر علی در حاشیه افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات و کتب قرآنی در سمنان اظهار داشت: امروزه آسیب‌های اجتماعی و دسیسه‌چینی‌های دشمن به‌شدت مردم و به‌ویژه قشر جوانان را تحت تأثیر قرار داده است.

وی با بیان دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی باید فعالیت خود را برای مقابله با این آسیب‌ها گسترده‌تر کنند خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه‌های قرآنی هم‌زمان با ایام ماه مبارک رمضان در 15 استان کشور از مهم‌ترین برنامه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد است.

معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: عرضه محصولات قرآنی نقش مؤثری در ترویج مبانی دینی و تشویق جوانان و نوجوانان به قرآن‌خوانی است.

وی با بیان اینکه تقویت فعالیت تشکل‌های دینی و فرهنگی در استان سمنان در قالب هیئت‌های اندیشه‌ورز در دستور کار قرار گیرد اذعان کرد: مطالعه کتاب عاملی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی است و باید این فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

پیر علی بهره‌گیری از ظرفیت نخبگان و صاحب‌نظران در حوزه فرهنگی را در دستور کار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد و یادآور شد: دولت موظف است از نهادهای فرهنگی و تشکلات خودجوش مردمی در این عرصه حمایت کند.

بنا به این گزارش، نمایشگاه فرهنگی و قرآنی استان سمنان تا 23 خردادماه از ساعت 9 تا 13 و 17 تا 20 آماده خدمات‌رسانی به عموم مردم است./۹۶۹//۱۰۲/خ

منبع: تسنیم

ارسال نظرات