۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۲
کد خبر: ۵۶۶۹۱۱
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی:

حجت‌الاسلام حسنی اسوه مقاومت در آذربایجان‌غربی بود

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: حجت‌الاسلام والمسلمین حسنی اسوه مقاومت در آذربایجان‌غربی و شخصیتی کم‌نظیر در کشور بود که برای رسیدن به اهداف و آرمان‌های انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.
حسنی

حجت‌الاسلام محمد داداش‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، اظهار داشت: حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا حسنی اسوه مقاومت در آذربایجان‌غربی و شخصیتی کم‌نظیر در کشور بود که برای رسیدن به اهداف و آرمان‌های انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نکرد.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری امام جمعه سابق ارومیه را به عنوان مجاهد نستوه یاد کردند، اضافه کرد: همین توصیف رهبری در مورد این مجاهد، گویای عظمت و بزرگی شخصیت این عالم بزرگ است که ذره‌ای خستگی و ترس در برابر دشمنان انقلاب و ایران به خود راه نداده و با انرژی و تلاش بی‌وقفه امنیت را در خطه آذربایجان برقرار کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه مردم استان با حضور پرشکوه خود از این عالم مجاهد تشکر کردند، تصریح کرد: مسؤولان باید قدردان مردم بوده و این نکته را همیشه در نظر داشته باشند که مردم خدمت‌گزاران واقعی خود تکریم کرده و مورد حمایت قرار می‌دهند./936/ت303/ب1

ارسال نظرات