۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸
کد خبر: ۵۶۶۹۹۶
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

خط امام راحل حمایت و تبعیت از ولایت فقیه است

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تاکید بر این که خط امام راحل امروز حمایت و تبعیت از ولایت فقیه است، گفت: انحراف از این مسیر حرکت در خط دشمن است.
امام جمعه قائمشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری عصر امروز در دیدار اعضای ستاد برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی(ره) قائمشهر با تسلیت فرا در رسیدن سالروز ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی(ره) با پیروزی نهضت انقلاب تحول عظیمی در جهان بشریت به وجود آوردند.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی نهضتی عظیم و به یادگار مانده از پیر جماران است که امروز گفتمان و آرمان های آن جهانی شده است، افزود: نهضت امام خمینی(ره) نهضت بازگشت جامعه بشری به دین و ارزش های انسانی بود.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، ارزش های الهی، انسانی و اخلاقی در مهجوریت کامل بودند، خاطرنشان کرد: اما نهضت امام راحل این ارزش های محوری را در جوامع اسلامی به ویژه ایران اسلامی احیا کرد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که انقلاب اسلامی، بسیاری از ملت ها را از خواب غفلت بیدار کرد، تصریح کرد: امروز در سایه ارزش های انقلاب اسلامی شاهد  ایستادگی و مقاومت ملت ها در برابر دیکتاتوری ها هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران در وابستگی کامل به سر می بردند، افزود: اما امروز جوانان ایرانی در سایه خودباوری که امام راحل به ملت ایران هدیه دادند به کشوری مقتدر در جهان تبدیل شدند.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی اثرات بسیار مفیدی بر جامعه ایرانی داشته است، خاطرنشان کرد: پیشرفت هایی که امروز در سایه انقلاب و رهبری های امام راحل و مقام معظم رهبری به دست آمده به هیچ عنوان قابل مقایسه با گذشته نیست.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، استکبار ستیزی را یکی از ویژگی های و شاخصه های مهم امام خمینی(ره) عنوان کرد و گفت: امروز ملت ایران در سایه همین فرهنگ اصیل در برابر مستکبران جهان ایستاده است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که امام راحل با پشتوانه الهی هیچ گاه از قدرت های مادی جهان هراس نداشتند و با قدرت در برابر زیاده خواهان عالم ایستادند، تصریح کرد: روشنگری های امام راحل موجب کنار رفتن پرده ها از چهره دروغین آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی شد.

امام جمعه قائمشهر با اشاره به این که ملت بزرگ، با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی همچنان با قدرت در برابر زورگویان عالم ایستاده اند، افزود: مردم ولایت مدار ایران اسلامی پیرو مکتب و سیره امام راحل بوده و در برابر آمریکای جنایت کار با قدرت ایستاده اند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که با بیان این که امام خمینی(ره) تا آخرین لحظه عمر بابرکت خود لحظه ای از روشنگری و آگاهی بخشی نسبت به جنایت های آمریکا و صهیونیست ها عقب ننشستند، تصریح کرد: تلاش های چند دهه ایشان موجب توجه ملت ها به وضعیت مردم مظلوم فلسطین شد.

وی با بیان این که یکی از مهم ترین دلایل قیام امام خمینی(ره) ایستادگی و مقابله با استکبار جهانی بود، گفت: امروز نیز  خط امام راحل در مقابله با استکبار جهانی با قدرت دنبال می شود و لحظه ای نیز کمرنگ نخواهد شد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امام راحل زمانی دست به قیام علیه ظلم و استبداد زدند که رژیم فاید پهلوی از حمایت های آمریکا و انگلیس بهره مند بود، افزود: اما بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با ایمان قوی و تکیه بر حمایت ها و هدایت های الهی در برابر همه قدرت های جهانی ایستادند و نهضت انقلاب را در مسیر پیروزی قرار دادند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که سالروز ارتحال امام خمینی(ره) همان سالروز آغاز رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای است، گفت: ایشان تا به امروز در همان راستای خط امام راحل گام برداشتند و عمل کردند.

وی با بیان این که در میان مسؤولان ارشد کشور هیچ فردی به اندازه رهبری پاسدار اندیشه امام راحل نبوده است، افزود: مقام معظم رهبری دقیقا در همان مسیری که امام راحل تعیین کردند گام بر می دارند و این یک افتخار بزرگ است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تاکید بر این که خط امام راحل امروز حمایت و تبعیت از ولایت فقیه است، گفت: انحراف از این مسیر حرکت در خط دشمن است./۹۵۰/پ203/ب1

ارسال نظرات