۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۵۶۷۱۴۸
با حضور جمعی مسؤولان کشوری و استانی؛

آیین تکریم و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی برگزار شد

آیین تکریم و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با حضور جمعی از مسؤولان کشوری و استانی برگزار شد.
تکریم و معارفه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، آیین تکریم و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با حضور جمعی از مسؤولان کشوری و استانی و اصحاب فرهنگ و هنر یکشنبه 13 خرداد در مجمتع امام رضا(ع) سالن اصلی تئاتر شهر برگزار شد.

محمد صادق علمی، نماینده جامعه قرآنیان در این مراسم با اشاره به فعالیت های گسترده سرابی، مدیر کل سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در بخش های مختلف فرهنگی گفت: تلاش های این مدیر باهمت بر هیچکس پوشیده نیست.

عضو هیأت علمی دانشگاه فردوسی مشهد با اشاره به این مطلب که سرابی در جهت رسیدگی به پیشکسوتان قرآنی و همچنین در جهت نخبه پروری در این عرصه قدم های موثری در استان برداشته است، اظهار کرد: همه این اقدامات بدون ایثار و فداکاری این شخصیت فرهنگی بدون نتیجه می ماند.

حجت الاسلام کاظمی نسب، معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خراسان رضوی در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات و خدمات سرابی در طول این دوران پن جساله و خیر مقدم به دکتر مرواردید با آرزوی موفقیت گفت: خراسان از دیرباز مهد تمدن و فرهنگ و هنر و ادب فارسی بوده است.

وی با اشاره به این مطلب که سالانه 28 میلیون زائر به این شهر می آیند، تصریح کرد: مشهد به عنوان قطب قرآنی و پایتخت معنوی جهان اسلام و با وجود حوزه علمیه ها و دانشگاههای غنی، سبب شده است که اداره کل فرهنگ و ارشاد این استان متمایز از سایر استان ها باشد.

گفتنی است، سعید سرابی که به مدت شش سال به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی مشغول به فعالیت در استان بود به سمت مدیر کل نوسازی و تحول اداری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب و جعفر مروارید، دانش آموخته فلسفه به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی جایگزین وی شد./934/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات