۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴
کد خبر: ۵۶۷۲۴۹
امام جمعه پلدختر:

پشتیبانی از ولایت فقیه راه ایستادگی در برابر توطئه های استکبار است

امام جمعه پلدختر با اشاره به اینکه استکبار ستیزی از ویژگی های بارز امام راحل است، گفت: پشتیبانی از ولایت فقیه راه ایستادگی در برابر توطئه ها و دسیسه های استکبار است.
امام جمعه پلدختر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت‌الاسلام محمد سوری، امام جمعه پلدختر، ظهر امروز در مراسم گرامی ‌داشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد که در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد، گفت: امام پیام‌آور عزت همه مسلمانان به ویژه ملت ایران در نیم قرن اخیر بود.

وی با اشاره به اینکه پیش از انقلاب جوی آلوده از حاکمان جور و ستم که دارای فسق و فجور بودند، در کشور حاکم بود، افزود: امام راحل شخصیتی از تبار امام حسین(ع) به خواست مردم و با کمک اعتقادات آنان قیام کرد و تحول عظیمی در کشور ایجاد شد.

امام خمینی روح عزت را به ملت ایران بازگرداند

حجت الاسلام سوری با یادآوری به اینکه امام خمینی(ره) باور «ما می‌توانیم» را در وجود ملت زنده کرد و آن را به مسلمانان آموخت، بیان داشت: امام راحل روح عزت را به ملت ایران بازگرداند و استکبارستیزی برجسته ‌ترین ویژگی و شاخصه امام خمینی(ره) بود که بر اساس آموزه‌های دینی و خواسته خداوند متعال است و امام راحل در این مسیر بود.

وی با اشاره به اینکه استکبار در پی دوشیدن ملت‌ها و به یغما بردن منافع آن‌ها است و میخواهد بلای کشورهای عربی را سر ایران بیاورد، اظهار داشت: استکبار از ترفندهای متعددی مانند برجام و تحریم‌های اقتصادی استفاده می‌کند.

دیدگاه سازش‌ناپذیر امام با استکبار برگرفته از آیات الهی است

امام جمعه پلدختر اظهار داشت: دیدگاه سازش‌ناپذیر امام با استکبار برگرفته از آیات الهی است، استکبار و به ویژه آمریکا به عنوان نماد کفر و دشمن شماره یک ملت ما است که نباید با او کنار آمد، تقابل ما با آمریکا تقابل حق علیه باطل است.

وی مبارزه با استکبار را جنگ عقیده و تکلیف الهی خواند و افزود: باید در مسیر خواسته خداوند حرکت کرد، مستضعفان مبارزان علیه استکبار هستند، رفاه‌ طلبی و مبارزه با استکبار با هم سازگار نیستند.

حجت الاسلام سوری در پایان به توطئه ها و دسیسه های استکبار و آمریکا علیه ملت ایران اشاره و عنوان کرد: راه و اندیشه‌های امام و رهبری بر اساس مکتب اهل بیت(ع) است، امروز ایستادگی در برابر توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان به برکت پشتیبانی از ولایت فقیه است./9451/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات