۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶
کد خبر: ۵۶۷۴۰۰
حجت الاسلام والمسلمین شبستری:

امت اسلام در روز قدس حمایت خود از فلسطین را به رخ جهان خواهد کشید

نماینده خبرگان با بیان این که راهپیمایی جهانی روز قدس جنگ با صهیونیسم است، گفت: مسلمانان با حضور گسترده و پرشور خود در این راهپیمایی پاسخ دندان‌شکنی به رژیم اشغالگر صهیونیستی خواهند داد.
حجت الاسلام و المسلمین جواد مجتهد شبستری

حجت الاسلام والمسلمین جواد مجتهد شبستری، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با دعوت از آحاد مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: هر انسان آزادهای اگر به ندای فطرت خود گوش دهد، برای یاری مظلوم و ایستادگی در برابر ظالم در راهپیمایی جهانی روز قدس شرکت خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری با تأکید بر این که هیچ تردیدی در ضرورت حضور در راهپیمایی روز قدس وجود ندارد، ابراز داشت: امیرمؤمنان علی(ع)  میفرماید «کونا لِلظّالِمِ خَصماً وَ لِلمَظلومِ‌ عَونا»، مخاطب وصیتنامه حضرت علی(ع) همه فرزندان معنوی ایشان است. ندای آن حضرت فطرت انسانی را بیدار میکند تا با مظلوم همآوا شده و با قدرت تمام در مقابل ظالم ایستادگی کند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس ابتکار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است تا همه مسلمانان و انسانهای آزاده سراسر جهان با وحدت و یکپارچگی در یک روز علیه آمریکا و رژیم صهیونیستی فریاد بزنند.

وی با تأکید بر این که راهپیمایی روز قدس در سال جاری از اهمیت بیشتری برخوردار است، عنوان کرد: متأسفانه مدتی است که آمریکا سفارتخانه خود را به بیتالمقدس انتقال داده است. بیشک چنین کاری توهینی آشکار به همه مسلمانان عالم است.

استاد حوزه علمیه با بیان این که راهپیمایی جهانی روز قدس جنگ با صهیونیسم است، گفت: مسلمانان سراسر جهان با حضور گسترده و پرشور خود در این راهپیمایی پاسخ دندان‌شکنی به رژیم اشغالگر صهیونیستی خواهند داد.

وی با بیان این که راهپیمایی روز قدس پیامهای متعددی برای دوستان و دشمنان فلسطین دارد، ابراز داشت: حضور حداکثری مردم در این راهپیمایی موجب یأس دشمنان فلسطین شده و به آنها می‌فهماند که قدس پاره تن امت‌های اسلامی است.

نماینده خبرگان رهبری اضافه کرد: دوستان فلسطین نیز با حضور خود در راهپیمایی روز قدس ثابت خواهند کرد که همچنان حامی جبهه مقاومت بوده و در برابر ظالم ایستادگی خواهند کرد./878/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات