۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۵۶۷۴۳۷

مستند «برنامه شیطان» در آستانه روز قدس رونمایی شد

مستند «برنامه شیطان» با موضوع معرفی برنامه‌های صهیونیسم برای تسلط بر ملت‌ها از سوی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی رونمایی شد.
برنامه شیطان

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، کارگردان مستند «برنامه شیطان» در حاشیه مراسم رونمایی از این اثر اظهار کرد: سران جبهه باطل از قرون گذشته کامل‌ترین برنامه برای تسلط شیطانی خود بر جهان را تدوین کردند و امروز وقایع جهان حاکی از تحقق نسبی برنامه‌های آن‌هاست.

مصطفی بابازاده بیان کرد: در واقع این اثر با نگاهی کلان و استراتژیک، بندهای کلیدی پروتکل‌های صهیونیسم را که حاکی از یک برنامه مرموز و شیطانی برای جهان است، بررسی می کند.

وی با اشاره به مباحث مطرح شده در این اثر افزود: موضوع این مستند بررسی حرکت نظام مند جبهه باطل با محوریت صهیونیسم جهانی و مبانی پروتکل های دانشوران صهیون است که بارزترین ویژگی آن نگاهی کلان، استراتژیک و نظام‌مند به جریان جبهه باطل و ایادی حزب شیطان یعنی صهیونیسم جهانی است.

بابازاده اضافه کرد: بررسی صریح و بی‌پرده این جریان منسجم شیطانی به منظور دشمن شناسی عمیق‌تر و نیز تنوع عناوین و موضوعات، همراه با رویکرد قرآنی و غلبه جریان حق و نابودی جبهه باطل از دیگر خصوصیات این مستند است.

لازم به توضیح است؛ مستند برنامه شیطان به همت اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی و با همکاری مؤسسه مطلع فجر صادق در 50 قسمت تولید شده و قرار است به زودی از شبکه‌های مختلف سیما، شبکه ماهواره‌ای امام رضا(ع) و شبکه‌های مجازی پخش شود./934/د103/ب1

ارسال نظرات