۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۵۶۷۶۱۱
نماینده ولی فقیه در استان همدان:

مردم ولایتمدار همدان موضع انقلابی خود را به همگان اعلام کردند

امام جمعه همدان با اشاره به یاوه گویی های ترامپ، گفت: موضع ایران با مستکبران عالم موضعی مشخص و مبرهن است و اگر دشمن در پی سنگ اندازی در مسیر توسعه و پیشرفت مردم ایران باشد، تعامل ایران با آنها تغییر خواهد کرد.
آیت الله طه محمدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان در راهپیمایی روز قدس با اشاره به حضور غرور آفرین مردم ایران اظهار داشت: حضور مردم ایران با این حجم وسیع برگ زرین دیگری در تاریخ استکبارستیزی مردم به ثبت رساند.

وی در ادامه با بیان این که مردم روزه دار همدان با همه مشکلات موجود پای انقلاب و آرمان های انقلاب ایستاده اند گفت: مردم ولایتمدار همدان نشان دادند که آرمان های فلسطین را آرمان اسلام می دانند و در راه آن سر از پا نمی شناسند.

امام جمعه همدان با اشاره به یاوه گویی های ترامپ خاطرنشان کرد: موضع ایران با مستکبران عالم موضعی مشخص و مبرهن است و اگر دشمن در پی سنگ اندازی در مسیر توسعه و پیشرفت مردم ایران باشد، تعامل ایران با آنها تغییر خواهد کرد.

وی در پایان نسبت به رهایی قدس شریف از چنگال اسرائیل ابراز امیدواری کرد و گفت: خداوند فرموده است که عاقبت کار از آن مومنان خواهد بود و امروز استکبار از هر زمان دیگر ضعیفتر و زبون تر شده است./۹۷۹/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات