۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۳
کد خبر: ۵۶۷۸۷۶
روحانی اهل سنت لبنان:

دشمن با ایجاد اختلاف درصدد تامین امنیت رژیم صهیونیستی است

رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان هدف از فتنه انگیزی و ایجاد اختلاف در امت اسلامی را تامین امنیت رژیم صهیونیستی دانست.
شیخ ماهر عبدالرزاق رییس حزب اصلاح و وحدت لبنان

به گزارش بین‌الملل خبرگزاری رسا، شیخ ماهر عبدالرزاق رییس جنبش اصلاح و وحدت لبنان در سخنانی به مناسبت روز قدس تاکید کرد که اختلاف و چند دستگی در میان امت اسلامی تنها به سود دشمنان اسلام خواهد بود.

شیخ عبدالرزاق گفت: در ماه مبارک رمضان امت اسلامی را به دوری از اختلاف‌ها و تعصبّات قومیتی و نژادی، تمسّک به وحدت و همدلی و بازگشت به مفهوم امت واحده دعوت می‌کنم. باید ماه مبارک رمضان آغازی برای وحدت باشد.

وی خاطر نشان کرد: هدف دشمنان امت اسلامی با ایجاد اختلاف‌های مذهبی و سیاسی به دنبال از میان بردن وحدت و همدلی مسلمانان، تضعیف امت اسلامی و ایجاد چند دستگی در میان مسلمانان است.

رییس جنبش اصلاح و وحدت افزود: سیطره بر محور مقاومت به ویژه در فلسطین و لبنان با هدف تامین امنیت اسرائیل از مهمترین اقدامات دشمنان است. باید برای خنثی سازی توطئه‌ها و نقشه‌های فتنه انگیزانه دشمنان وحدت خود را تقویت کنیم.

عالم اهل سنت لبنان رزمندگان محور مقاومت را ضامن حفظ عزت و کرامت امت اسلامی دانسته و خواستار تشکیل هرچه سریعتر حکومت وحدت ملّی بر اساس نتایج انتخابات پارلمانی شد.

شیخ عبدالرزاق در پایان تصریح کرد: لبنان با تمسّک به معادله ارتش، ملت و مقاومت و نیز وجود شخصیت‌های ملی و دینی مانند سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله از فتنه‌های داخلی و خارجی در امان مانده است./981/ب902/ر

ارسال نظرات