۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۱۰
کد خبر: ۵۶۸۳۱۱
در شماره جدید ماهنامه خیمه صورت گرفت؛

بررسی «آینده مرجعیت»

در شماره جدید ماهنامه خیمه آمده است: مرجعیت آینده باید از سویی اصالت خویش را حفظ کند و با همه تغییرات و تحولات از اصول و مبادی بنیادین خود حراست کند و از سویی دیگر باید مخاطب تازه و اقتضائات و ضرورت‌های دنیایی جدید سازگار شود.
ماه نامه خیمه

به گزارش خبرگزاری رسا، در جدیدترین ماهنامه دینی، فرهنگی و مجالس حسینی «خیمه» ویژه اردیبهشت و خرداد موضوعاتی مانند نگاهی کوتاه به «مرجعیت آینده»، به همراه یادمان «استاد علی‌اکبر غفاری» و پرونده «حوزه خواهران» مورد بررسی و مداقه قرار گرفته است.

در شماره 126 خیمه موضوعاتی نظیر گزینه‌های مرجعیت آینده حوزه قم، گزارشی از بازنشر بخشی از سخنرانی پناهیان و واکنش سروش‌محلاتی، حسینی و قائم‌مقامی و دیگران تحت عنوان «دوئل اخلاق و سیاست» مطرح شده است.

گفت‌وگو‌هایی با حجت‌الاسلام‌والمسلمین هادی صادقی، معاون فرهنگی قوه قضاییه با عنوان «عدل کف اخلاق است»، فریبا علاسوند عضو شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه فضا بسته است، حجت‌الاسلام مدنی بجستانی مدیر مجموعه جامعه الزهرا(س) که آرزو دارد یک بانو مدیر جامعه‌الزهرا شود، در این شماره به رشته تحریر در آمده است.

همچنین در این شماره گپ‌وگفت منتشرنشده محمدرضا زائری با استاد میرزاعلی‌اکبر غفاری با طرح این مسأله که «عشق نمی‌گذارد خسته شوم» و بررسی جایگاه اخلاق در تمدن نوین اسلامی در گفت‌وگو با حجت‌الاسلام غلامی با تیتر «اخلاق رمز بقای تمدن» در معرض دید مخاطبان قرار داده شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند ماهنامه خیمه را از کیوسک‌های مطبوعاتی استان‌های «تهران»، «قم»، «مشهد» و «اصفهان» تهیه یا از کتابخوان طاقچه دانلود کنند./۹۶۹//۱۰۲/خ

منبع: فارس

ارسال نظرات