۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۵۶۸۴۰۰
نماینده ولی فقیه در لرستان:

حفظ نقشه راه انقلاب اسلامی بر محور اندیشه‌های امام راحل است

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر اینکه حفظ نقشه راه انقلاب اسلامی بر محور اندیشه‌های امام راحل است، گفت: این مهم امروز از سوی رهبر معظم انقلاب اجرایی می‌شود و ما با پیروی از رهبری برای رسیدن به مقصد نظام جمهوری اسلامی ایران که رسیدن به تمدن اسلامی است باید تلاش کنیم.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، ظهر امروز در مراسم اختتامیه جشنواره رمضان با آرزوی قبولی طاعات عید سعید فطر را پیشاپیش تبریک گفت.

وی با اشاره به اینکه پیامبر اکرم(ص) در حضور 10 ساله خود در مدینه در پی تشکیل نظامی نجات‌ بخش بود، افزود: فعالیت پیامبر(ص) و آیات قرآن در راستای همین نظامی بوده که پیامبر ترسیم کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با بیان اینکه ابتدا پیامبر(ص) به‌ دنبال تربیت نیروهایی برای استحکام ‌بخشی درونی به نظام نجات بخش بودند، بیان داشت: دومین فعالیت پیامبر اکرم(ص) در این نظام مستحکم‌ کردن پایه‌های آن بود.

وی با اشاره به اینکه پایه‌های نظام ارکانی همچون نماز، روزه، حج و ولایت بوده که حالت حکومتی دارند، افزود: تمسک به قرآن و عترت نقشه راه پیامبر برای نظام نجات ‌بخش بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه نخستین ضربه پس از رحلت پیامبر(ص) خدشه‌ دار کردن و تفکیک نقشه راه ایشان بوده است، گفت: امروز نیز دشمنان در پی ضربه زدن به ترکیب جمهوریت و اسلامیت هستند.

وی در ادامه به سخنان رهبر معظم انقلاب در سالگرد رحلت امام راحل اشاره و عنوان کر د: هنر رهبری این بود نظامی که بر اساس قانون اسلامی شکل گرفت و نقشه راه معمار کبیر انقلاب را حفظ کردند.

از مسؤولیت های سپاه حفظ نقشه راه و دستاوردهای انقلاب است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی از مسؤولیت‌های سپاه را حفظ نقشه راه و دستاوردهای انقلاب خواند و اظهار داشت: اگر نقشه راه تغییر یابد دیگر نجات ‌بخش و سعادت‌آور نخواهد بود.

وی خدامحوری و حق محوری را نخستین اثر نقشه راه پیامبر(ص) خواند و ادامه داد: حرکت ما بر محور حق است و عبادت بر مجرای ولایت پذیرفته است، اگر جهت خدا باشد غیر خدا طرد است و نمازی که منافع غیر خدا را تضمین می‌کند، بی‌ارزش است.

امام جمعه خرم آباد عزت‌مداری، عزت‌خواهی، نفی سلطه‌پذیری و سلطه‌گری، ظلم ستیز و عدالت‌خواه بودن، تمسک به قرآن ناطق و قرآن صامت را از دیگر اثرات نقشه راه پیامبر(ص) عنوان کرد و خاطرنشان کرد: حفظ نقشه راه انقلاب اسلامی بر محور اندیشه‌های امام راحل بوده که امروز از سوی رهبر معظم انقلاب اجرایی می‌شود.

وی یادآور شد: مقصد نظام جمهوری اسلامی ایران رسیدن به تمدن اسلامی است و ما مقصد طولانی در این نظام داریم و بایستی تلاش و جهاد کنیم./9451/پ203/ب1

ارسال نظرات