۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۵۶۸۶۵۹
به همت جمعی از طلبه های خوزستانی؛

کانال حمایت از کالای ایرانی راه اندازی شد

دانشجویان و طلاب انقلابی خوزستانی در راستای لبیک به فرمایشات مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای در زمینه خرید کالای ایرانی کانال «اقتصاد مقاومتی استان خوزستان» را در شبکه اجتماعی سروش راه اندازی کردند.
اقتصاد اسلامی/ حمایت از کالای ایرانی

حجت الاسلام محمد افضلی، کارشناس مسؤول معاونت ترویج و گفتمان سازی مرکز اقتصاد مقاومتی حوزه های علمیه، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه دانشجویان و طلاب انقلابی خوزستانی در راستای لبیک به فرمایشات مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای در زمینه خرید کالای ایرانی کانال «اقتصاد مقاومتی استان خوزستان» را در شبکه اجتماعی سروش راه اندازی کردند، اظهار داشت: در این کانال به صورت رایگان کالاهای ایرانی تبلیغ و مطالبی در حمایت از کالای ایرانی و تشویق به خرید آن منعکس می شود ضمن اینکه فروشندگان و نمایندگان خوزستانی کالای ایرانی در کانال معرفی و مورد حمایت قرار می گیرند.

کارشناس مسؤول معاونت ترویج و گفتمان سازی مرکز اقتصاد مقاومتی حوزه های علمیه افزود: کانال «اقتصاد مقاومتی استان خوزستان» یک کانال ارتباطی و تعاملی است و در این باره سؤالات مخاطبان درباره کالای ایرانی و محل فروش آن از سوی فروشندگان و نمایندگان خوزستانی و دیگر مخاطبان پاسخ داده می شود.

این مقام مسؤول ادامه داد: در این کانال شاهد یک نوع تعامل میان مخاطب، مشتری و فروشنده در زمینه حمایت از کالای ایرانی هستیم و علاقه مندان به عضویت می توانند به آدرس emoqavem_Khozestan @ مراجعه کرده و محصولات ایرانی خود را به صورت رایگان تبلیغ و یا محل فروش محصولات ایرانی در استان خود را بیابند.

حجت الاسلام افضلی با بیان اینکه مدیریت کانال بر عهده اساتید و طلبه های حوزه است، خاطرنشان کرد: چنین اقدامی کاری جهادی و به واقع یک آتش به اختیار و در راستای لبیک گویی به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب است.

وی با بیان اینکه برای هر استانی چنین کانالی در راستای حمایت از کالای ایرانی راه اندازی شده است، تصریح کرد: مدیریت کانال ها را به نیروی بومی استان ها سپردیم./۹۴۵۶/ت303/ب1

ارسال نظرات