۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۵۶۸۷۹۱
مدیر مدرسه علمیه امام حسن عسکری آمل:

دشمن با جنگ روانی به دنبال بر هم زدن انسجام و وحدت داخلی است

مدیر مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل با بیان این که دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال بر هم زدن انسجام اجتماعی و وحدت ملی هستند، گفت: آنها با ایجاد شکاف میان مردم و مسؤولان کشور تلاش می کنند این نقشه شوم خود را محقق سازند.
مدیر مدرسه علمیه امام حسن عسکری آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام حسین تقی پور، مدیر مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل بعد از ظهر امروز در نشستی بصیرتی که با حضور جمعی از طلاب و فعالان فرهنگی در آمل برگزار شد به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیست و نهمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اشاره کرد و گفت: يكى از مهمترين محورهاى سخنان رهبر معظم انقلاب در سالگرد ارتحال حضرت امام خمينى(ره)، تبيين برنامه سه لايه دشمن بود كه مبتنى بر «فشار اقتصادى، فشار روانى و فشار عملى» است.

وی در ادامه به محورهاى عمليات روانى رسانه اى دشمن علیه انقلاب و نظام اسلامی پرداخت و افزود: يكى از مهم ترين ابزارها جهت تحقق اهداف شوم دشمنان، بهره گيرى از ابزار رسانه اعم از شبكه هاى ماهواره اى و فضاى مجازى است.

استاد حوزه علمیه مازندران، سياه نمايى اوضاع اقتصادى، اجتماعى، امنيتى و فرهنگى كشور، نااميد كردن مردم نسبت به حل مشكلات كشور در آينده وكتمان و سانسور پيشرفت هاى شگرف كشور در عرصه هاى علمى و سازندگى را از جمله مهم ترین عملیات رسانه ای روانی دشمن علیه انقلاب اسلامی عنوان کرد.

حجت الاسلام تقی پور با بیان این که دشمنان انقلاب اسلامی به دنبال بر هم زدن انسجام اجتماعی و وحدت ملی هستند، بیان داشت: آنها با ایجاد شکاف میان مردم و مسؤولان کشور تلاش می کنند این نقشه شوم خود را محقق سازند.

وی با اشاره به این که یکی دیگر از برنامه های عملیات روانی رسانه ای دشمن روايت بحران از اوضاع داخلى، منطقه اى و بين المللى كشور و القاى جنگ هراسى در افكار عمومى است، خاطرنشان کرد: دشمن تلاش می کند به گونه در جامعه القاء کند که شرایط و وضعیت داخلی بحرانی و در حد افنجار است.

حجت الاسلام تقی پور با بیان این که دشمن تلاش می کند برجام و مكمل هاى آن را كليد حل مشكلات كشور و رافع همه تحريم ها معرفی کند، افزود: این در حالی است که این معاهده بین المللی که سال ها وقت برای آن صرف شد و محدودیت هایی را در قبال آن پذیرفتیم دستاورد مشخصی برای کشور و ملت ایران در بر نداشته است.

مدیر مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل با اشاره به این که متأسفانه برجام نتوانسته در این مدت گره ای مشکلات اقتصادی جامعه را باز کند، خاطرنشان کرد: این در حالی است که اقتصاد مقاومتی تنها نسخه شفا بخش برای حل مشکلات اقتصادی کشور است.

وی با بیان این که ایجاد فضای یأس و ناامیدی مهم ترین حربه دشمن در شرایط امروز کشور است، گفت: اما دشمنان انقلاب اسلامی باید بدانند که ملت ایران زنده، پویا و با نشاط در مسیر تحقق آرمان های انقلاب و نظام اسلامی در حرکت هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند امروز ما  در اوج قدرت هستيم و آينده براى ملت ايران روشن است، افزود: دشمن تلاش می کند با ناامید کردن مردم نقشه های شوم خود را در داخل عملیاتی کند.

مدیر مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل با اشاره به این که  ابعاد قدرتمندى جمهورى اسلامى ايران در عرصه هاى علمى، پزشكى، هوافضا، هسته اى، موشكى، دفاعى، نفوذ منطقه اى و عرصه بين المللى حتى بر دشمنان اين مرز و بوم پوشيده نيست، خاطرنشان کرد: اما دشمن سعى دارد با ناديده گرفتن و يا كم اهميت جلوه دادن اين دستاوردها، افكار عمومى كشور را در چهلمين سالپيروزى انقلاب اسلامى سرخورده و پشيمان معرفى  کند.

حجت الاسلام تقی پور همچنین با بیان این که پیشرفت های کشور در عرصه های مختلف به هیچ عنوان قابل انکار نیست، افزود: اتفاقات بسیار مهمی که در این چهل سال رخ داده دنیا را به تحیر وا داشته، اما متأسفانه برخی ها در داخل نیز همگام با دشمن این پیشرفت ها را نادیده می گیرند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که جمهوری اسلامی ایران در اوج تحریم های غرب و اروپا به پیشرفت های مهمی به ویژه در صنعت هسته ای دست پیدا کرده است، گفت: اگر امروز می بینیم دنیای غرب به سرکردگی آمریکا این گونه برای ملت ایران شاخ و شانه می کشد به دلیل همین پیشرفت ها است.

مدیر مدرسه علمیه امام حسن عسکری(ع) آمل با بیان این که برای ملت ایران این افتخار بزرگی که در اوج تحریم های غرب به این پیشرفت ها دست پیدا کرده ایم، بیان داشت: دشمن در تلاش است با نادیده گرفتن این پیشرفت ها، مردم را نسبت به انقلاب و نظام اسلامی دلسرد و ناامید کند.

حجت الاسلام تقی پور با تأکید براین که انقلاب اسلامی ایران با وجود همه توطئه های دشمن با قدرت مسیر خود را طی می کند، افزود: اگر همه قدرت های جهانی نیز متحد شوند نمی تواند ملت ایران از را مسیر آرمانی خود منحرف کنند./۱۳۱۴/پ203/ب1

ارسال نظرات