۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۵۶۸۸۸۲
حجت الاسلام والمسلمین دیرباز:

تسلیم شدن در برابر خواسته دشمن نشانه ضعف اراده و ایمان است

حجت الاسلام والمسلمین دیرباز با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم اتحاد و انسجام میام مردم و مسؤولان، گفت: متأسفانه برخی با نادیده گرفتن اهمیت اتحاد در جامعه، تنها اهداف سیاسی و جناحی دشمن را دنبال می‌کنند.
حجت الاسلام و المسلمین دیرباز

حجت الاسلام والمسلمین عسکر دیرباز، نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در روز عید فطر، اظهار داشت: متأسفانه برخی خسته شدگان از انقلاب، مدام القا میکنند که آحاد مردم از انقلاب خسته شدهاند.

وی افزود: گروهی از روی غرضورزی و برای پیادهسازی نقشههای شوم استکبار جهانی مدام تکرار میکنند که ملت شریف ایران از انقلاب خسته شدهاند. بیتردید باید چنین افرادی به مردم معرفی شوند تا چهره حقیقی آنها بر همه آشکار شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین دیرباز ابراز داشت: دسته دیگر نیز از روی ناآگاهی و غفلت از گروه نخست تبعیت میکنند و بر این باورند که فرهنگ غرب وضعیت زندگی آنها را سامان میبخشد ولی توجهی ندارند که سیاستهای اجتماعی و فرهنگی غرب چگونه منجر به اضمحلال جوامع و بنیانهای خانواده در جهان شده است.

وی تصریح کرد: بیتردید با روشنگری و ارائه آمارهایی که نشانگر وضعیت آشفته غرب است، میتوان به گروهی که از روی غفلت و بیتوجهی از سیاستهای اجتماعی و فرهنگی غرب تبعیت میکنند، آگاهی داد که آموزههای اسلامی بهترین راه و رسم زندگی را به بشر میآموزد.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم اتحاد و انسجام میام مردم و مسؤولان، عنوان کرد: متأسفانه برخی با نادیده گرفتن اهمیت اتحاد در جامعه، تنها اهداف سیاسی و جناحی دشمن را دنبال میکنند.

وی اضافه کرد: در طول تاریخ و جوامع مختلف همواره افرادی بودهاند که از روی ضعف اراده و ایمان، طمع نسبت به مادیات و تسلیم شدن در برابر وسوسههای شیطانی از دشمنان سرزمین خود تبعیت میکردند.

رییس دانشگاه قم گفت: امروزه رسانههای بسیاری در جهان وجود دارد که میتواند در اختیار مخالفان یا مدافعان اسلام باشد. به همین علت مدافعان اسلام، انقلاب و امنیت کشور باید با تلاش مضاعف از این رسانهها نهایت بهرهگیری را انجام دهند تا مسیر صحیح از ناصحیح برای عموم مردم آشکار شود./878/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات