۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۱
کد خبر: ۵۶۹۰۵۱
آیت الله مصباح یزدی در دیدار رییس صدا وسیما:

تقویت قالب های جذاب و محتوای خوب را دردستور كار قرار دهید

رییس مؤسسه امام خمینی(ره) استفاده از متخصصان آموزش و پرورش و رسانه را برای طراحی برنامه های جذاب و اثرگذار ضروری دانست و بر تمركز ویژه بر تولیدات باكیفیت و مخاطب پسند تاكید کرد.
آیت الله مصباح در دیدار علی عسکری

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله مصباح یزدی رییس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره ) در دیدار رییس و جمعی از معاونان و مدیران ارشد رسانه ملی با تقدیر از تلاش های صداوسیما بر تمركز ویژه بر تولیدات باكیفیت و مخاطب پسند تاكید و تصریح كرد: طراحی قالب های جذاب و محتوای خوب می تواند رسانه ملی را در مسیر موفقیت با شتاب بیشتری پیش ببرد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: رسانه ای كه فقط دستگاه تبلیغاتی دولت یا نظام باشد یا اینكه فقط به رضایت مردم و مخاطبانش بیاندیشد قطعا موفق نخواهد شد و به هدف نخواهد رسید.

آیت الله مصباح یزدی استفاده از متخصصان آموزش و پرورش و رسانه را برای طراحی برنامه های جذاب و اثرگذار ضروری دانست و گفت: جا دارد دلسوزانی كه در صدا وسیما تلاش می كنند نقاط كمبود در این عرصه را شناسایی كنند و برای تقویت محتوایی كه عرضه می شود دل بسوزانند.

رییس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) به سال های شاگردی خود در محضر ایت الله بهجت (ره) اشاره و تاكید كرد: دراین سال ها من این سخن را از زبان آیت الله بهجت نشنیده بودم كه یك وجه اعجاز قرآن زیبایی آن است و این مطلب را از زبان ایشان در صداوسیما شنیدم و این نشان می دهد كه صدا وسیما چقدر اثرگذار است و خود باید زیبایی را یكی از مبنای كارهای خود قراردهد.

آیت الله مصباح یزدی تلاش های مسؤولان صداوسیما را درخدمت به مردم و نظام قابل تقدیر و موثر دانست و افزود: خودتان دقیق بررسی كنید كه ایا دراین دو مقوله جذابیت ظاهری یا همان زیبایی و محتوا ضعف دارید یا خیر و اگر ضعفی دیدید با تمام وجود برای اصلاح آن تلاش كنید.

دراین دیدار علی عسكری هم گزارشی كوتاه از برنامه های سازمان صدا وسیما ارائه كرد و گفت: در این برهه كه دشمنان می خواهند ذهن مردم را خراب و ناامیدی و یاس را گسترش دهند مسؤولیت رسانه ملی بسیار سنگین تر است و ما دراین مسیرسخت به دعا و راهنمایی های شما علمای فرهیخته نیازمندیم./۱۳۲۳/د۱۰۳/ق

ارسال نظرات